Možná si pamatujete na speciální BMW M4 CS, což byla loňská specialita výhradně pro španělský trh. Nově se chystá něco podobného, jen s rozdílem celosvětového prodeje.
Jedná se o variantu Competition Sport připomínající slavný model M3 CSL. Zcela určitě čekejme použití přeplňovaného třílitrového šestiválce, ovšem zatím není jasné, s jakým výkonem dorazí. Prozatímní informace hovoří o cifře 450 koní, což by nebylo nic zvláštního díky paketu Competition.
Vůz s názvem BMW M4 CS se oproti vrcholu s nálepkou GTS dočká měkčeji nastaveného podvozku. To znamená, že CSko bude vhodné spíše na klasické silnice, třeba ty české. Na okruh bysme se s touhle verzí moc nevydávali. A jak vlastně novinku poznáme? Budeme to mít celkem lehké.
M4 CS dorazí se sadou unikátních litých kol, za nimiž se budou ve standardu ukrývat karbon-keramické brzdy. Na kapotě čekejme další ventilační otvory a chybět nesmí karbonový přední splitter. Zadní křídlo typu „kachní ocas" a zmodernizovaná zadní světla jsou už jen takovou drobnou leč nápadnou tečkou.
A půjde do prodeje? Podle jeho možné premiéry na ženevském autosalonu by se první kousky mohly objevit u majitelů v garáži ještě letos v létě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?