Možná si pamatujete na speciální BMW M4 CS, což byla loňská specialita výhradně pro španělský trh. Nově se chystá něco podobného, jen s rozdílem celosvětového prodeje.
Jedná se o variantu Competition Sport připomínající slavný model M3 CSL. Zcela určitě čekejme použití přeplňovaného třílitrového šestiválce, ovšem zatím není jasné, s jakým výkonem dorazí. Prozatímní informace hovoří o cifře 450 koní, což by nebylo nic zvláštního díky paketu Competition.
Vůz s názvem BMW M4 CS se oproti vrcholu s nálepkou GTS dočká měkčeji nastaveného podvozku. To znamená, že CSko bude vhodné spíše na klasické silnice, třeba ty české. Na okruh bysme se s touhle verzí moc nevydávali. A jak vlastně novinku poznáme? Budeme to mít celkem lehké.
M4 CS dorazí se sadou unikátních litých kol, za nimiž se budou ve standardu ukrývat karbon-keramické brzdy. Na kapotě čekejme další ventilační otvory a chybět nesmí karbonový přední splitter. Zadní křídlo typu „kachní ocas" a zmodernizovaná zadní světla jsou už jen takovou drobnou leč nápadnou tečkou.
A půjde do prodeje? Podle jeho možné premiéry na ženevském autosalonu by se první kousky mohly objevit u majitelů v garáži ještě letos v létě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.