Německá automobilka Mercedes-Benz nám s modelem G 500 4x4² nechce jen tak dát pokoj. Obluda, kterou nezastaví snad vůbec nic, totiž dostane otevřenou verzi kabriolet.
Důkazem je první detailní snímek přímo od Mercedesu. Ten zachycuje pravou zadní část novinky se jménem G 65 AMG 4x4². Její oficiální představení proběhne na blížícím se autosalonu v Ženevě v březnu. Podle prvních zpráv čekejme kabriolet s klasickou látkovou stahovací střechou.
Co se týče fotografie, na ní lze při důkladnějším zkoumání vidět velké blatníky z karbonových vláken, obří rezervní kolo a centrální brzdové světlo. A jak víme, že se jedná o nejvyšší provedení G 65 AMG? Podívejte se na část registrační značky...
Tím pádem nejspíš čekejme instalaci pořádného šestilitrového dvanáctiválce o výkonu 463 kW. Je dost možné, že výkon možná naroste, jelikož hmotnost a velikost auta samotného nebude nikterak malá.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?