Sedm let. To je doba, po kterou je tady s námi první generace Nissanu Juke. Proto je na čase si něco povědět o jeho nástupci.
S novinkami ohledně něho se rozhovořil španělský web Motor.es. Podle jeho informací by měla japonská novinka dorazit nejpozději do dvou let. Kolem roku 2020 ale vstoupí v platnost nové emisní předpisy, které nejspíše potrápí většinu světovýcha automobilek.
I Nissan tak vyvíjí nový Juke tak, aby jeho motorizace splňovali budoucí přísné limity emisí. Logicky tak nastává otázka, zda se pod kapotu vůbec dostane něco s naftovým zvukem a projevem. Díky tomu spíš počítejme s novými přeplňovanými benzinovými motory, které se svou úsporností vyrovnají těm naftovým.
Časem dorazí také hybrid a možná i plug-in hybrid. V jejím případě by techniku postkytlo Mitsubi shiOutlanderu PHEV. Zatím ale víc není známo,. takže si musíme počkat, s čím vším na nás nový Juke vyrukuje. Zatím například víme, že Juke druhé generace bude nově dostupný i s pohonem všech kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.