Sedm let. To je doba, po kterou je tady s námi první generace Nissanu Juke. Proto je na čase si něco povědět o jeho nástupci.
S novinkami ohledně něho se rozhovořil španělský web Motor.es. Podle jeho informací by měla japonská novinka dorazit nejpozději do dvou let. Kolem roku 2020 ale vstoupí v platnost nové emisní předpisy, které nejspíše potrápí většinu světovýcha automobilek.
I Nissan tak vyvíjí nový Juke tak, aby jeho motorizace splňovali budoucí přísné limity emisí. Logicky tak nastává otázka, zda se pod kapotu vůbec dostane něco s naftovým zvukem a projevem. Díky tomu spíš počítejme s novými přeplňovanými benzinovými motory, které se svou úsporností vyrovnají těm naftovým.
Časem dorazí také hybrid a možná i plug-in hybrid. V jejím případě by techniku postkytlo Mitsubi shiOutlanderu PHEV. Zatím ale víc není známo,. takže si musíme počkat, s čím vším na nás nový Juke vyrukuje. Zatím například víme, že Juke druhé generace bude nově dostupný i s pohonem všech kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?