Posledné modely od Porsche vynikají kromě více pohlednějšího designu i podstatně vyšším výkonem. Nově si ale vedení značky řeklo, že jeho ostrý Cayman GT4 je málo výkonný.
Pod kapotou téhle menší kopie 911tky přitom pracuje benzinový plochý šestiválec o objemu 3,7 litru. Ve spojení s manuální převodovkou a výkonem 385 koní není divu, že zadní náprava má se vším pořádné množství práce. I když raketa s logem Porsche zrychlí z nuly na stovku za 4,4 sekundy, časem má přijít ještě něco ostřejšího.
S novou zprávou přichází zahraniční deník AutoExpress. Podle něj má Porsche uvést vyladěnou verzi RS. K její premiéře dojde ještě letos, do prodeje ale vstoupí až v lednu roku 2018. Změna bude víc než velká, jelikož pod kapotu půjde čtyřlitrový motor o zatím neznámém výkonu. Současně s tím není známo, jestli Cayman GT4 RS dostane manuál nebo automat.
Porsche má kromě silnějšího Caymana i další novinky. Letos v březnu uvede v Ženevě faceliftované Porsche 911 GT3, přičemž o něco později se má ukázat přepracované vrcholné provedení GT2 o výkonu 620 koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?