U Porsche jsou blázni. Cayman GT4 jim nestačí, a proto přijde verze RS

ar5, 22. ledna 2017, 16:55 Google+

Posledné modely od Porsche vynikají kromě více pohlednějšího designu i podstatně vyšším výkonem. Nově si ale vedení značky řeklo, že jeho ostrý Cayman GT4 je málo výkonný.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche Cayman GT4

Porsche Cayman GT4 | foto: Porsche

Sdílejte článek

Pod kapotou téhle menší kopie 911tky přitom pracuje benzinový plochý šestiválec o objemu 3,7 litru. Ve spojení s manuální převodovkou a výkonem 385 koní není divu, že zadní náprava má se vším pořádné množství práce. I když raketa s logem Porsche zrychlí z nuly na stovku za 4,4 sekundy, časem má přijít ještě něco ostřejšího.

S novou zprávou přichází zahraniční deník AutoExpress. Podle něj má Porsche uvést vyladěnou verzi RS. K její premiéře dojde ještě letos, do prodeje ale vstoupí až v lednu roku 2018. Změna bude víc než velká, jelikož pod kapotu půjde čtyřlitrový motor o zatím neznámém výkonu. Současně s tím není známo, jestli Cayman GT4 RS dostane manuál nebo automat.

Porsche má kromě silnějšího Caymana i další novinky. Letos v březnu uvede v Ženevě faceliftované Porsche 911 GT3, přičemž o něco později se má ukázat přepracované vrcholné provedení GT2 o výkonu 620 koní.

Vytisknout

Diskuze: U Porsche jsou blázni. Cayman GT4 jim nestačí, a proto přijde verze RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Do detailu: Oficiální představení nového Volkswagenu ID.4

Přední světlomet systému IQ.Light Volkswagenu ID.4

Pozoruhodný a nezaměnitelný: Přední světlomet systému IQ.Light ve výbavě Volkswagenu ID.4

Toyota Mirai

Elektřina slepou uličkou a vodík řešením. Co se mění?

Volkswagen ID.3 stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití překonal vzdálenost 531 km

Volkswagen ID.3 je u prodejců a ceny jsou již známy. Raději si ale sedněte...

Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů

Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

Škoda

Klasický nebo alternativní pohon chtějí zákaznící? Škoda promluvila

Ford zavádí v České republice bezkontaktní servis

Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

BMW 128ti je sportovní variantou BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen

Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Suzuki naprosto překvapilo. Po 20 letech opět nabídne klasické kombi Swace

Hyundai Tucson

Hyundai odhalil zcela nový model Tucson

Lexus odhaluje nové vlajkové kupé LC v modelovém provedení 2021

10 specialit vylepšeného Lexusu LC Coupe

Anytime carsharing expanduje. Přidává 70 coroll a plánuje 500 vozů do konce roku

Chcete v Praze parkovat v obchodním centru zadarmo? Můžete, ale musíte na to jít jinak...

Seat

SEAT naučí být chytrým i své starší modely. Jak na to? Je to docela jednoduché

rolls-royce ghost

Debut noveho ROLLS-ROYCE GHOST, byli jsme u toho

Peugeot 208 GT Line

Test Peugeot 208 1,5 BlueHDi 100 GT Line, zaslouženě autem roku 2020

reklama

Doporučujeme

Ford Mustang GT s karoserií sedan (2017)

Brali byste nový Mustang v sedanu? Pár zájemců by se jistě našlo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Volkswagen ID.3 je u prodejců a ceny jsou již známy. Raději si ale sedněte...

  2. Suzuki naprosto překvapilo. Po 20 letech opět nabídne klasické kombi Swace

  3. Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

  4. Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

  5. Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

  6. Elektřina slepou uličkou a vodík řešením. Co se mění?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud