Honda představila na lednovém autosalonu v Detroitu novou generaci svého velkého MPV. To dostalo zajímavý design, několik různých konfigurací interiéru až s osmi sedadly a také nový desetistupňový automat.
V pořádí pátá generace má vcelku dynamický design, ačkoliv vše bylo podřízeno praktičnosti. Tomu odpovídá celkové ztvárněné karoserie a také kabina auta. Příď například zdobí full LED diodové světlomety, vzadu pak zaujme střešní spoiler anebo trošku extravagantně řešený D sloupek.
O dost podstatnější je ale kabina nové Hondy. Ta nabídne až osm míst a díky posuvné druhé řadě sedadel se systémem Magic Slide zde lze vytvořit několik konfigurací. Všímavější čtenáři si mohou všimnout, že novinka disponuje digitálním přístrojovým panelem. Ten ale bude nejspíš pouze za příplatek.
Naopak multimediální systém s kamerami pro sledování cestujících vzadu může být již ve standardu. Honda myslela i na další věci, a tak ve výbavě auta nechybí funkce CabinTalk. Ta usnadnění komunikaci posádky napříč celým autem, kdy hlas řidiče nebo spolujezdce je přenášen do reproduktorů na dalších dvou řadách. Vše funguje samozřejmě i opačně.
Nová Honda Odyssey se pak dočkala ve své páté generaci 3,5litrového atmosférického motoru se šesti válci. Ten nabízí výkon 206 kW (280 k) a ve standardu je s ním spojena devítistupňová samočinná převodovka. Lépe vybavené verze ovšem dostanou automat s deseti stupni. Prodeje novinky pak odstartují na jaře, kdy jako první přijde na řadu USA.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?