Honda představila na lednovém autosalonu v Detroitu novou generaci svého velkého MPV. To dostalo zajímavý design, několik různých konfigurací interiéru až s osmi sedadly a také nový desetistupňový automat.
V pořádí pátá generace má vcelku dynamický design, ačkoliv vše bylo podřízeno praktičnosti. Tomu odpovídá celkové ztvárněné karoserie a také kabina auta. Příď například zdobí full LED diodové světlomety, vzadu pak zaujme střešní spoiler anebo trošku extravagantně řešený D sloupek.
O dost podstatnější je ale kabina nové Hondy. Ta nabídne až osm míst a díky posuvné druhé řadě sedadel se systémem Magic Slide zde lze vytvořit několik konfigurací. Všímavější čtenáři si mohou všimnout, že novinka disponuje digitálním přístrojovým panelem. Ten ale bude nejspíš pouze za příplatek.
Naopak multimediální systém s kamerami pro sledování cestujících vzadu může být již ve standardu. Honda myslela i na další věci, a tak ve výbavě auta nechybí funkce CabinTalk. Ta usnadnění komunikaci posádky napříč celým autem, kdy hlas řidiče nebo spolujezdce je přenášen do reproduktorů na dalších dvou řadách. Vše funguje samozřejmě i opačně.
Nová Honda Odyssey se pak dočkala ve své páté generaci 3,5litrového atmosférického motoru se šesti válci. Ten nabízí výkon 206 kW (280 k) a ve standardu je s ním spojena devítistupňová samočinná převodovka. Lépe vybavené verze ovšem dostanou automat s deseti stupni. Prodeje novinky pak odstartují na jaře, kdy jako první přijde na řadu USA.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.