Když na svět přišlo první kompaktní SUV od Fordu s názvem Bronco, svět se mohl zbláznit z jeho vzhledu, prostornosti a terénních dovedností. Nyní to vypadá, že do tří let ho máme zpět na silnici!
Středně velké SUV tady s námi bylo dobu pěti generací, a to v letech 1966 do 1996. Plánovaná šestá generace tak byla otázkou dlouhé roky, ale nyní se ví, že do výroby vstoupí možná už za rok. Soupeřit chce se všemi známými terénními vozy, ale také s Jeepem CJ-5.
To je vlastně nástupce slavného Jeepu Willys a zároveň předchůdce modelu Wrangler. Právě ten v terénu dokáže také nevídané věci a Bronco šesté generace nemůže být nikterak pozadu. Podle nových zpráv by měla být novinka mnohem odolnější a bude to tvrdý offroad, na které současná rádoby SUV nebudou stačit.
Vůz dostane žebřinový rám a bude zajímavé sledovat, jak si povede vedle Jeepu Wrangler. Zatím se ale neví, co přesně bude pod kapotou a jakou výbavu máme vlastně očekávat. Doufejme, že nové Bronco bude opravdu realitou, protože od roku 1996 už bylo odhaleno několik konceptů a Ford se pokaždé následně stáhl.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.