Když na svět přišlo první kompaktní SUV od Fordu s názvem Bronco, svět se mohl zbláznit z jeho vzhledu, prostornosti a terénních dovedností. Nyní to vypadá, že do tří let ho máme zpět na silnici!
Středně velké SUV tady s námi bylo dobu pěti generací, a to v letech 1966 do 1996. Plánovaná šestá generace tak byla otázkou dlouhé roky, ale nyní se ví, že do výroby vstoupí možná už za rok. Soupeřit chce se všemi známými terénními vozy, ale také s Jeepem CJ-5.
To je vlastně nástupce slavného Jeepu Willys a zároveň předchůdce modelu Wrangler. Právě ten v terénu dokáže také nevídané věci a Bronco šesté generace nemůže být nikterak pozadu. Podle nových zpráv by měla být novinka mnohem odolnější a bude to tvrdý offroad, na které současná rádoby SUV nebudou stačit.
Vůz dostane žebřinový rám a bude zajímavé sledovat, jak si povede vedle Jeepu Wrangler. Zatím se ale neví, co přesně bude pod kapotou a jakou výbavu máme vlastně očekávat. Doufejme, že nové Bronco bude opravdu realitou, protože od roku 1996 už bylo odhaleno několik konceptů a Ford se pokaždé následně stáhl.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.