Když na svět přišlo první kompaktní SUV od Fordu s názvem Bronco, svět se mohl zbláznit z jeho vzhledu, prostornosti a terénních dovedností. Nyní to vypadá, že do tří let ho máme zpět na silnici!
Středně velké SUV tady s námi bylo dobu pěti generací, a to v letech 1966 do 1996. Plánovaná šestá generace tak byla otázkou dlouhé roky, ale nyní se ví, že do výroby vstoupí možná už za rok. Soupeřit chce se všemi známými terénními vozy, ale také s Jeepem CJ-5.
To je vlastně nástupce slavného Jeepu Willys a zároveň předchůdce modelu Wrangler. Právě ten v terénu dokáže také nevídané věci a Bronco šesté generace nemůže být nikterak pozadu. Podle nových zpráv by měla být novinka mnohem odolnější a bude to tvrdý offroad, na které současná rádoby SUV nebudou stačit.
Vůz dostane žebřinový rám a bude zajímavé sledovat, jak si povede vedle Jeepu Wrangler. Zatím se ale neví, co přesně bude pod kapotou a jakou výbavu máme vlastně očekávat. Doufejme, že nové Bronco bude opravdu realitou, protože od roku 1996 už bylo odhaleno několik konceptů a Ford se pokaždé následně stáhl.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.