Další ročník autosalonu v americkém Detroitu ze dveřmi a dneškem víme, co čekat na stánku výrobce s hvězdou na kapotě. Mercedes-Benz zde totiž uvede premiérově facelift modelu GLA.
Zatím se Mercedes pochlubil celkem detailní fotografií přídě, což by mělo fanouškům na pár dnů stačit. Jak je vidno, lehce se změní maska chladiče, přední nárazník a lehkou proměnou prošly také světlomety. A jelikož nemáme pohled na zadní část, nelze s jistotou říci, co vše máme čekat nového.
Facelift zasáhne také kabinu, kde čekejme lepší materiály a širší volbu dekorů. Společně s tím se dle zákulisních informací nastěhuje na palubní desku větší osmipalcový displej se systémem podporujícím Apple CarPlay a Mirror Link.
Otázkou zůstává technika, respektiva motorová paleta. Spekuluje se o náhradě 2,2litrového turbodieselu. Tu by možná mohla nahradit naftový dvoulitr se zatím nespecifikovaným výkonem. Tím však změny nejspíše skončí, pokud nebereme v potaz lehce přepracovaný podvozek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?