Pokud jste příznivcem hudební americké televizní stanice MTV, pak zřejmě víte, že přes deseti lety se v její režii natáčel pořad Pimp My Ride. V ní se vraky aut náhodně vybraných majitelů renovovaly do podoby mnohdy dosti zajímavých tuningových kreací.
Jenže až dnes přichází celkem drtivá zpráva, která rozkryla celé pozadí show. Na úpravách aut sice pracovala slavná firma West Coast Customs, jenže ta si s celou procedurou přeměny vozu příliš nedělala starosti. Zatímco v televizi to vypadalo, že majitelé čekali jen pár dní na svůj nový vůz, realita byla až několik měsíců.
Samo MTV přitom proplácelo pronájem náhradního vozu jen na dva měsíce. Po zbylou dobu pak měli všichni účastníci show smůlu. O něco horší je další zpráva, která hovoří o nekvalitních úpravách a častých poruchách.
A nebyla by to Amerika, aby se neukázal další šokující fakt. Některé skoro rozpadající se vraky totiž původně vypadaly jako vcelku slušná auta. Jenže vedení MTV se to nelíbilo, a tak se některá auta musela podrobit ještě před natáčením proceduře, kde bylo vše patřičně "zničeno"..
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?