Příští rok na autosalonu v Ženevě by se měla ukázat lehce modernizovaná dvojice bavoráků s číslovkami tři a čtyři v názvu. Společně s tím se chystá speciální novinka pro edici M4.
Ta ovšem zatím nebude dostupná pro klasickou M3, ze které vlastně emková čtyřka vychází. Novinkou je vlastně to, že právě tenhle model by mohl dostat lehký nárůst výkonu. Jeho třílitrový šestiválec aktuálně nabízí výkon 431 koní, jenže po omlazení by výkon mohl narůst až k číslovce 470.
Základnější BMW M3 pak pravděpodobně dostane stejný posílený motor až k pozdějšímu datu. Prakticky se pak omlazená dvojice M3 a M4 dočká lehce agresivnější vizáže a zlepšení výbavy. Především M4 se pak dočká prvků z řady GTS.
Co to znamená? Vylepšena bude aerodynamika a údajně má lehce klesnout váha. Zda to bude mít na svědomí přítomnost karbonových dílů, nebo něco jiného, to se zatím přesně neví. A jak vlastně bude vypadat omlazená M4? Na to se můžete podívat v odkazu zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.