Příští rok na autosalonu v Ženevě by se měla ukázat lehce modernizovaná dvojice bavoráků s číslovkami tři a čtyři v názvu. Společně s tím se chystá speciální novinka pro edici M4.
Ta ovšem zatím nebude dostupná pro klasickou M3, ze které vlastně emková čtyřka vychází. Novinkou je vlastně to, že právě tenhle model by mohl dostat lehký nárůst výkonu. Jeho třílitrový šestiválec aktuálně nabízí výkon 431 koní, jenže po omlazení by výkon mohl narůst až k číslovce 470.
Základnější BMW M3 pak pravděpodobně dostane stejný posílený motor až k pozdějšímu datu. Prakticky se pak omlazená dvojice M3 a M4 dočká lehce agresivnější vizáže a zlepšení výbavy. Především M4 se pak dočká prvků z řady GTS.
Co to znamená? Vylepšena bude aerodynamika a údajně má lehce klesnout váha. Zda to bude mít na svědomí přítomnost karbonových dílů, nebo něco jiného, to se zatím přesně neví. A jak vlastně bude vypadat omlazená M4? Na to se můžete podívat v odkazu zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?