Ti starší z vás jistě pamatují dobu, kdy se na trhu objevovali sportovní vozy značky BMW s logem CS. Zkratka Coupe Sport značila divoké výtvory značky, které byly něčím lepším, než byla provedení M.
Možná o to víc překvapí, že po letech odmlky si nechal bavorský výrobce zaregistrovat hned několik označení. Tím je defacto modelová řada M1 CS, jenž pokračuje až do označení M8 CS. Je tedy nutno podotknout, že v případě, že se informace potvrdí, máme se zřejmě na co těšit.
A kdo by mohl být první na řadě s koncovkou CS? Zákulisní informace hovoří o tom, že potenciálním vozem může být nedávno uvedená zběsilost s označením M2. Dokonce by se mohlo i stát, že menší emdvojka dostane pohonné ústrojí z většího modelu M3.
Dost dobře si tak neumíme představit, jak by něco již dnes tak zběsilého mohlo vlastně v reálu jezdit. Po malé dvojce se pak posílení může dočkat tradiční duo BMW M3/M4. U nich by mohlo dojít k jistý změnám na podvozku a v interiéru. Po stránce výkonu by pak zběsilá dvojka mohla překročit svým výkonem metu 400 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?