Za dva roky má přijít zcela nová generace Audi A1. Ta bude delší, širší a nižší. Jaké další novinky si pro nás nová "ájednička" připraví?
Již dnes je známo to, že na trh přijde zkraje jen třídvéřová varianta. Podle deníku Auto Bild se A1 dočká nového dvoulitrového motoru Ten nahradí objemově menší jednotku, kterou je 1,8 TSI s výkonem 192 koní. Místo toho by měl přijít motor 2.0 TSI s vyšším výkonem, což značí, že něco podobného může dostat konkurenční Polo GTI příští generace.
Mnohem zajímavější bude sledovat, co vlastně nabídne ostřejší verze S1 Sportback. Ta bude takovou malou ochutnávkou pro šílenou RS1. První ze sportovních verzí bude mít výkon 250 koní, rychlejší RS pak podle dosavadních práv ještě o padesát koní více.
V nabídce se také objeví 3válcové motory, jako je 1,0 TSI a nový naftový motor 1.5 TDI s výkonem mezi 90 až 160 koni. Nejmenší z Audin pak dostane některé výbavové prvky, vypůjčené z vyšších luxusních modelů. Těmito prvky budou například systémy adaptivní tempomat nebo aktivní udržování vozidla v jízdním pruhu.
Poslední novou zprávou je fakt, že výroba nové A1 bude přesunuta z Bruselu do továrny v Martorellu ve Španělsku. Ohledně ceny nového modelu však zatím nepadlo ani slovo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?