Nikdo z fanoušků sportovního modelu Mustang nikdy nemohl tušit, že se tahle legenda dočká automatické převodovky s deseti stupni. Ano, přesně tohle čeká omlazený americký muscle car.
Jelikož se blíží plánovaný facelift, výrobce si pro něj připravil nový automat, který svým počtem rychlostí nemá daleko k nákladnímu vozu. Další zprávou, byť o něco horší, je fakt, že trh Mustang přijde o verzi s atmosférickým šestiválcovým motorem. Proč?
Jde hlavně o to, že Evropa jako taková ho v nabídce oficiálně nikdy neměla, a tak jeho absence v nabídce nikoho přílíš nezamrzí (podle Fordu). Důvodem pro ukončení výroby je především vyváženost a charakter onoho šestiválce v porovnání se čtyřválcovou jednotkou 2.3 EcoBoost.
Co se týče automatické převodovky, ta bude v omlazeném Mustangu dostupná pro všechny motorizace. Ve výbavě se počítá s uvedením adaptivních magnetických tlumičů pro obyčejnější verze, než jsou vrcholy typu Shelby GT350 a GT350 R. Za příplatek půjde nově koupit balíček Carbon Sport s množstvím karosářškých doplňků z karbonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?