Nikdo z fanoušků sportovního modelu Mustang nikdy nemohl tušit, že se tahle legenda dočká automatické převodovky s deseti stupni. Ano, přesně tohle čeká omlazený americký muscle car.
Jelikož se blíží plánovaný facelift, výrobce si pro něj připravil nový automat, který svým počtem rychlostí nemá daleko k nákladnímu vozu. Další zprávou, byť o něco horší, je fakt, že trh Mustang přijde o verzi s atmosférickým šestiválcovým motorem. Proč?
Jde hlavně o to, že Evropa jako taková ho v nabídce oficiálně nikdy neměla, a tak jeho absence v nabídce nikoho přílíš nezamrzí (podle Fordu). Důvodem pro ukončení výroby je především vyváženost a charakter onoho šestiválce v porovnání se čtyřválcovou jednotkou 2.3 EcoBoost.
Co se týče automatické převodovky, ta bude v omlazeném Mustangu dostupná pro všechny motorizace. Ve výbavě se počítá s uvedením adaptivních magnetických tlumičů pro obyčejnější verze, než jsou vrcholy typu Shelby GT350 a GT350 R. Za příplatek půjde nově koupit balíček Carbon Sport s množstvím karosářškých doplňků z karbonu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.