Druhá generace Mini Countryman je historicky největším modelem značky, který by rád konkuroval vozům jako Seat Ateca, BMW X1 anebo Mercedesu-Benz GLA. Jak by se ale konkurence tvářila v případě, že by přišla její ostrá verze JCW?
Už první generace Countrymanu měla veri JCW hned od samého začátku a tak asi nebude divu, když k tomu samému kroku přistoupí výrobce také u jeho následovníka. A jelikož oficiálně se již nástupce představil, nemůžeme se divit, že designér RM Design si pohrál s myšlenkou ostřejšího provedení.
Edice John Cooper Works už navíc byla přistižena při testování na Nurburgringu, a to hned několikrát během posledních měsíců. Naše predikce je pak takovýá, že premiéru ostré verze můžeme čekat přibližně za šest měsíců od nynějška, alespoň podle dosavadních zpráv.
S největší pravděpodobností by se vůz mohl ukázat na dalším ročníku autosalonu v Ženevě. Co na tom, že vůz nebude mít zdaleka tolik energie jako Mercedes-Benz GLA 45 AMG. K tomu se přidá nezaměnitelný design, který vypadá v edici JCW obzvláště zajímavě.
I přes to, že vůz nabídne solidní výbavu, i tak je otázkou, na kolik vlastně vrchol modelové nabídky přijde. Současný vrchol, kterým je verze Cooper SD ALL4 (140 kW) stojí v ČR 930 800 Kč, tudíž za výkonnější a dynamičtější JCW budeme jistě muset dát okolo jednoho milionu Kč.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?