Nové Áčko od Mercedesu dostává svou finální podobu. Bude se vám líbit

ar5, 8. listopadu 2016, 08:25 Google+

Mercedes-Benz se v poslední době zaměřuje na čtvrtou generaci malého Áčka (s kódovým označením W177). Ta má přijít konce příštího roku, maximálně pak začátkem roku 2018.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
mercedes-benz a

mercedes-benz a | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Už nyní se ale silně maskované prototypy podrobují tvrdému testování na Nürburgringu. Ve spojitosti s tím se chystaný pětidveřový hatchback ukázal na první dosti reálné fotografii, která ovšem nepochází přímo od značky Mercedes-Benz. Vše bylo vytvořeno nezávislými grafiky, přičemž jako základ posloužily právě snímky maskovaných prototypů.

A jak by mohl nový Mercedes třídy A vypadat? Dost možná právě takhle. Na snímku vidíme odhalený vůz s dvojicí hladce vypadajících světlometů s full-LED technikou. Nová třída A pak poskytne o dost více stylovější masku chladiče. S novou generací souvisí i to, že máme očekávat nárůst velikosti, a to jak do délky, tak do šířky.

Pokud jde o prostornost a praktičnost, Áčko s kódovým označením W177 přinese o dost více prostoru pro kolena i nohy. To se týká obou řad sedadel, přičemž zapomenout nesmíme na zvýšenou přepravní kapacitu, tedy větší objem zavazadelníku. V kabíně pak nastane doslova evoluce. Ve výbavě auta najdeme například digitální přístrojový panel, který má za ůkol nahradit analogové ciferníky. Zlepšení se dočkají i různí asistenti a celkově se pak Mercedes bude snažit dotáhnout novou Audi A3.

Německá novinka pak vyjede na druhé generaci platformy Modular Front Architecture (MFA). Rozsáhlejší použití hliníku by mohlo kompenzovat nárůst velikosti a tím pádem i hmostnost. Pod kapotou čekejme přeplňované tří- a čtyřválcové motory, po čase ale dorazí ostřejší verze A40 s motorem o výkonu 300 koňských. V roce 2019 pak přijde ostrý AMG A45 s výkonem přes 400 koňských sil.

Vytisknout

Diskuze: Nové Áčko od Mercedesu dostává svou finální podobu. Bude se vám líbit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Ultra (2016)

TEST: Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD Ultra: Je lepší než nafta?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud