Někteří z vás si mohou vzpomenout na dobu, kdy ještě Porsche nemělo v nabídce nic z kategorie SUV. Německá značka byla vždy na sportovní kupátka, jenže vše se mění a postupem času tady máme modely jako Macan a Cayenne.
Právě k prvnímu zmíněnému modelu se vztahuje nová zpráva. Větší Cayenne je víc než uspěšný, jeho menší sourozenec Macan cílí na jinou skupinu lidí, nestojí tolik, je o něco menší a možná i hezčí.
A právě k Macanu se vztahuje fakt, že za tři roky dorazí v mnohem líbivější verzi. Mělo by se jednat o krásně stylizované kupé, které bude konkurentem pro aktuálně dobře prodávané BMW X4 a taktéž Mercedes-Benz GLE Coupe.
Porsche již navíc novou verzi testuje, ovšem ta je odvozena od většího Cayenne. Podle plánů výrobce se má Cayenne Coupé dostat na trhy začátkem roku 2019. O rok později pak přijde na řadu menší Macan.
Nicméně, pokud Porsche naváže na kompaktní kupé ve stylu SUV, dravěji vypadající Macan by mohl být dalším v řadě, jenž výrazně zahýbe s prodejem modelů od Porsche.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.