Zcela nový Nissan Micra je nyní větší než kdykoli předtím a krom toho je i mnohem drsnější. Společně s tím ale kde kdo uvažuje, jak by to asi vypadalo, kdyby Nissan uvedl ostrou verzi Nismo.
Právě o té přemýšlel slavný designér X-Tomi Design a výsledek? Ten vidíte na titulní fotce. Japonský "bratranec" Renaultu Clio RS by totiž mohl dostat stejnou techniku a také motor. Naděje na produkci malé japonské rakety na kolech zvyšuje fakt, že značka má veškerou techniku k tomu, aby Micru Nismo postavila.
Nissan prodává Micru v Japonsku pod názvem March a právě ten byl již několikrát ve své vlasti uveden i ve verzi Nismo. Co na tom, že neměl o nic výkonnější motor a sportovnéí změny se ukázaly jen v oblasti karoserie a interiéru. Ten dostal nový rychloměr, sportovní volant a červené akcenty.
Nová Micra Nismo by v případě produkce byla slušným konkurentem pro zavedené evropské hráče, kterými jsou Ford Fiesta ST anebo Volkswagen Polo GTI. Nejmenší Nismo v nabídce dostalo turbem dopovaný 1,6litrový benzínový motor z modelu Juke Nismo RS. O výsledném výkonu se ale vedou spekulace.
Nissan Micra Nismo by se mohl stát skvěle vypadajícím a jezdícím supermini, takže vlastně ani moc dobře nevíme, na co by měla japonská automobilka čekat. Má vše co potřebuje pro její stvoření, a tak jedinou otázkou zůstává, kdy se téhle verze dočkáme. Některé odhady říkají, že by se její produkce mohla spustit v polovině roku 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.