Když přišla americká automobilka Jeep s modelem Renegade, asi málokdo tušil, na co se po pár měsících od premiéry přijde. Vůz má totiž problém s brzdami, přičemž výsledkem je, že auto se může v extrému postavit na přední kola.
Jeep aktuálně řeší problém, se kterým jsme se ještě nesetkali. V případě ostrého brzdného manévru totiž dochází nejen ke ztrátě stability... Dalším problémem je totiž situace, kdy auto zcela ztratí kontakt s vozovkou na zadní nápravě.
Přijde vám to jako nesmysl? Bohužel tomu tak opravdu je, o čemž svědčí přiložené video. To ukazuje, jak červený Renegade při ostrém zabrždění naprosto odlehčí zadní nápravu do té míry, že výsledný pohled nemá daleko k ostře decelerujícímu motocyklu. Chvíli auto dokonce jede po předních kolech, což je přímo děsivé.
Trošku s podivem se díváme na fakt, že první případ odlehčení zádě přišel už před rokem. Po následném probrání celé situace s vedením Jeepu bylo tehdy testovacímu jezdci oznámeno, že jde o poruchu konkrétního kusu. Jenže jak to tak vypadá, automobilka musela lhát, protože selhání hydrauliky brzd se znovu objevil letos v září.
O celém problému svědčí test italského magazínu HDMotori, kde se po prudkém sešlápnutí brzdového pedálu opět postavila záď Renegadu do vzduchu, což způsobilo nepěkné překvapení tamním redaktorům. Jeep navíc k celé věci nevydal žádné stanovisko, a tak se čeká, co vlastně bude následovat. Vše se navíc odehrává u kusů určených pro Evropu, kdežto v USA zatím není registrován jediný problém.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.