Tahle známá firma totiž spustila virální kampaň, která vznikla ve spolupráci s audiovizuální produkční společností CinQVisuals. V podstatě šlo o to, natočit v plném provozu na pražské magistrále výměnu všech čtyř kol na jednom z bílých Porsche 911 GT3 RS.
Vše proběhlo na semaforu kousek od Václavského náměstí a vše snímalo na jedenáct kamer. Video ukazuje klasickou kolonu před semafory, hlouček lidí s mobilními telefony a několik můžů v černých kombinézách a s helmami.
O krátkou chvíli příjíždjí na semafor bílé Porsche 911 GT3 RS a celá akce se spouští. K vozu přiběhne osm mechaniků a během 41 sekund vymění vozidlu všechna kola. Všemu předcházely týdny příprav, plánování a zkoušek. Výsledek se pak více než povedl, o čemž se můžete přesvědčit sami.