Myslíte si, že je nemožné ukrást a v rychlosti rozebrat poměrně stále nové BMW M5 (F10). Jestli jste přesvědčeni, že nikoliv, tak vás o opaku přesvedčí zloději z Nizozemí.
Tam bylo před pár dny jedno BMW M5 ukradeno a člověk by nevěřil, jak snadno a rychle se dají některé díly z vozu ukrást. Na snímcích je totiž vidět, jak autu chybí dveře, přední nárazník, volant, kola nebo světla. Dokonce i volič převodovky zmizel, přičemž celý proces rozebrání byl nejspíše proveden na louce nedaleko za městem v naprosto nevhodných podmínkách.
O tom svědčí fakt, že kdyby byl vůz rozebrán někde v dílně a pak "pohozen" do pole, pak by jistě zmizel i motor. Ten však kupodivu v autě zůstal. Je také otázkou, jak dlouho celá krádež trvala a kolik lidí se na ní podílelo. I tak je ale potřeba před zloději smeknout, protože ukradli doslova vše, co ukrást šlo.
Co na tom, že vůz má stále sedačky, které také nejsou jistě levnou záležitostí. Majitel M5ky může být rád, že se jeho vůz našel, ačkoliv v trochu nečekaném stavu. Dost možný je i fakt, že vůz měl satelitní vyhledávač a zloději zkrátka měli jen krátký časový úsek na to, než bude BMW v poli nalezeno. I proto nejspíše vzali ty nejsnadněji demontovatelné součástky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?