Po ostrém derivátu AMG GT S se již brzo dočkáme také otevřeného Mercedesu-AMG GT C Roadster. Svědčí o tom následující nové zprávy a video.
Od chvíle, kdy si se představilo kupé, se otevřená verze Roadster vždy dostávala do diskuze, zda opravdu přijde, či nikoliv. Mercedes přitom jakékoliv zvěsti o výrobě kabrioletu popíral a dělal, že tohle od nějk vážně čekat nemáme. Jak se ale ukázalo, bylo to dokonalé mlžení.
Až letos v červnu se šéf sportovní divize AMG Tobias Moers nechal slyšet, že AMG GT C Roadster opravdu přijde. Jeho premiéra se však nebude moc dlouho odkládat, máme jí totiž čekat již za pár dnů na autosalonu v Paříži.
Na internet uniklo i krátké video, na němž můžeme vůbec poprvé vidět siluetu vozu. Co na tom, že video netrvá ani půl minuty, z jeho několika sekund vidíme dost na to, abychom mohli mít představu o tom, jak to vše bude vypadat naživo v Paříži.
Nový AMG GT C dostane střechu s plátnem a v rámci bezpečnosti i pár kilo navíc, které se umístí ve výztuhách karoserie. Pod kapotou se bude nacházet klasický přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec se zatím nespecifikovaným výkonem. výkonu. Pokud máme vycházet z kupé, pak lze čekat 462 nebo 510 koní, takže uvidíme, jakou porci dostane Roadster.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?