Po ostrém derivátu AMG GT S se již brzo dočkáme také otevřeného Mercedesu-AMG GT C Roadster. Svědčí o tom následující nové zprávy a video.
Od chvíle, kdy si se představilo kupé, se otevřená verze Roadster vždy dostávala do diskuze, zda opravdu přijde, či nikoliv. Mercedes přitom jakékoliv zvěsti o výrobě kabrioletu popíral a dělal, že tohle od nějk vážně čekat nemáme. Jak se ale ukázalo, bylo to dokonalé mlžení.
Až letos v červnu se šéf sportovní divize AMG Tobias Moers nechal slyšet, že AMG GT C Roadster opravdu přijde. Jeho premiéra se však nebude moc dlouho odkládat, máme jí totiž čekat již za pár dnů na autosalonu v Paříži.
Na internet uniklo i krátké video, na němž můžeme vůbec poprvé vidět siluetu vozu. Co na tom, že video netrvá ani půl minuty, z jeho několika sekund vidíme dost na to, abychom mohli mít představu o tom, jak to vše bude vypadat naživo v Paříži.
Nový AMG GT C dostane střechu s plátnem a v rámci bezpečnosti i pár kilo navíc, které se umístí ve výztuhách karoserie. Pod kapotou se bude nacházet klasický přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec se zatím nespecifikovaným výkonem. výkonu. Pokud máme vycházet z kupé, pak lze čekat 462 nebo 510 koní, takže uvidíme, jakou porci dostane Roadster.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?