Po ostrém derivátu AMG GT S se již brzo dočkáme také otevřeného Mercedesu-AMG GT C Roadster. Svědčí o tom následující nové zprávy a video.
Od chvíle, kdy si se představilo kupé, se otevřená verze Roadster vždy dostávala do diskuze, zda opravdu přijde, či nikoliv. Mercedes přitom jakékoliv zvěsti o výrobě kabrioletu popíral a dělal, že tohle od nějk vážně čekat nemáme. Jak se ale ukázalo, bylo to dokonalé mlžení.
Až letos v červnu se šéf sportovní divize AMG Tobias Moers nechal slyšet, že AMG GT C Roadster opravdu přijde. Jeho premiéra se však nebude moc dlouho odkládat, máme jí totiž čekat již za pár dnů na autosalonu v Paříži.
Na internet uniklo i krátké video, na němž můžeme vůbec poprvé vidět siluetu vozu. Co na tom, že video netrvá ani půl minuty, z jeho několika sekund vidíme dost na to, abychom mohli mít představu o tom, jak to vše bude vypadat naživo v Paříži.
Nový AMG GT C dostane střechu s plátnem a v rámci bezpečnosti i pár kilo navíc, které se umístí ve výztuhách karoserie. Pod kapotou se bude nacházet klasický přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec se zatím nespecifikovaným výkonem. výkonu. Pokud máme vycházet z kupé, pak lze čekat 462 nebo 510 koní, takže uvidíme, jakou porci dostane Roadster.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.