Špionážní fotografové z webu CarPix o uplynulém víkendu nafotili maskované prototypy Peugeotu 308. Ty se proháněly po silnicích ve Francii a otázkou je, s jakými novinkami výrobce přijde.
Hlavní změnou soudě podle fotek je nový přední nárazník s novým tvarem. Lehké proměny se nejspíš dočkají i přední světlomety společně s maskou chladiče. Při pohledu na boky vozu omlazené 308 nejsou vidět žádné větší změny. Ostatně, zájemci o špionážní snímky nechť otevřou tento odkaz.
Zcela jistě ale přijdou nová zadní světla se stejným tvarem, ale odlišnou grafikou. Dále se očekává, že vůz dostane podstatné změny pod kapotou a v interiéru. Peugeot chce totiž podstatně předělat nabídku motorů, takže 308 se začne časem nabízet s novými a úspornějšími motorizacemi. Proměna kabiny se pak obejde bez větších dramatických úprav vnitřního uspořádání.
Stále nás tak čeká otáčkoměr s ručičkou pohybující se proti obvyklému směru nebo palubní deska s koženým volantem, skrze který část populace neuvidí na budíky. Omlazený model 308 by se mohl ukázat již letos na autosalonu v Paříži. Až tam se dozvíme, v čem všem dotáhne francouzký Golf toho pravého Golfa z Německa...
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.