Těšíte se na nový Jeep Grand Cherokee SRT? Obludný rychlý Američan nabídne 475 koní a v edici Trackhawku dokonce 707 koní. Dodnes ale nebylo známo, jak moc se vlastně změní podoba vozu.
Nový Grand Cherokee SRT pro rok 2017 dostal největší novinku v podobě naprosto odlišného předního nárazníku. Nenechte se ale zmást, na obrázku není divoká 707 koňový edice Hellcat, nýbrž jen slabší Grand Cherokee SRT. Ten pod kapotou nabídne atmosféricky plněný 6,4 litru velký osmiválec Hemi.
Všímavý čtenáři jistě zaregistrovali tři podélné nasávací otvory ve spodní části přední masky. Část nárazníku se pak nese ve stylu většího Challengeru SRT Hellcat. Mnohem drsnější Grand Cherokee Trackhawk ovšem přijde o vychytávku v podobě aktivního tempomatu. Jeho radar a také mlhovky musí ustoupit dodatečným otvorům pro přístup vzduchu k motoru.
Zatím se počítá s tím, že oba modely vstoupí na trh do konce roku 2017, takže již za rok budeme zcela jistě vědět vše o cenách, výbavách a neuniknou nám ani technické specifikace. Právě cena je největším tajemstvím, které se okolo omlazeného SRT a chystaného Trackhawku točí.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.