Máme modely R-Line, ST-Line, GT-Line nebo SportLine. Co mají všechny společné? Jsou falešné, respektive hrají si na něco, čím nejsou, a to sportovními modely. Pár plastů navíc totiž nezakryje fakt relativně sériové techniky. Přesto s podobnými modely přichází stále více značek, nejnověji DS s řadou Performance Line.
Pokud chcete sportovní model francouzské automobilky DS, máte vlastně jen jednu možnost. Zvolit DS 3 Performance s karosérií hatchback nebo kabriolet, jejichž ceny jdou ale ruku v ruce s množstvím úprav a posilněnou šestnáctistovkou THP. Pořád ale existuje spousta lidí, kterým stačí sportovnější vzhled a naprosto sériová technika. A právě pro ty je určena řada Performance Line, zkombinovaná s DS 3 (hatchback i kabrio), 4 i 5. Základem každého modelu je dvoubarevné lakování s černou a jedním z odstínů karosérie. Těch je sedm u DS 3, šest u DS 4 a pět u DS 5.
Každý model dostane také litá kola v černé lesklé barvě s červenými středy a několik prvků s grafikou opravdu sportovních modelů DS Performance. To znamená trikoloru červené, zlaté a bílé na zrcátkách, střešním spoileru nebo několika emblémech různě po karosérii. Kabina je standardně čalouněná látkou, za příplatek jsou ale dostupné dva druhy kůže. Vždy dostanete také kontrastní prošívání červenou nití a vyšitý emblém „DS Performance Line“ na několika místech, včetně opěradel a koberečků. Ve výbavě všech vozů najdeme například poslední generaci multimediálního systému nebo ambientní LED osvětlení. Ceny zatím neznáme, v Británii však prodej začne 1. října. Kdy a jestli vůbec se modely DS Performance Line dostanou i k nám je zatím ve hvězdách.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!