Chcete-li koupit malý vůz a hledíte na každou korunu, pak by vás mohl zaujmout nový Hyundai i10. Ten nově prošel modernizací a my vám prozradíme, co vše se u něj změnilo.
Jedná se o modelový rok 2017 a vůz představuje hned několik znatelných změn. Vpředu je to přepracovaná maska chladiče, k níž se přidaly dva kruhové LED světlomety. Nenechte se ale zmást, tohle nejsou mlhová světla, jedná se totiž o LED denní svícení. Klasické mlhovky najdeme v rozích předního nárazníku.
Vzadu se omlazený i10 vyznačuje lehce pozměněným designem nárazníku, drobně retušovanými zadními světly a kulatými mlhovkami. Víc změn zvenčí nehledejme, snad až na nová kola z lehkých slitin o velikosti 14 palců.
I přes modernizaci se v kabině nachází jen nové čalounění sedadel, čímž změny končí. Ani pod kapotou nehledejme novinky, i10 bude v prodeji stále se dvěma benzinovými motory o objemu 1 a 1,25 litru. Naštěstí, facelift se projevil na výbavě vozu, kdy v ní najdeme aktualizovaný informační systém se 7palcovým dotykovým displejem. Systém podporuje funkci Apple CarPlay a Android Auto a dokonce nabídne za příplatek navigaci s bezplatnými aktualizacemi po dobu sedmi let.
Hyundai současně vybavil i10 dvěma aktivními bezpečnostními systémy Front Collision Warning System (varování před hrozící kolizí) a Lane Departure Warning System (hlídání vozu v jízdním pruhu). Jeden používá přední senzory v nárazníku a druhý pro změnu kameru ve zpětném vnitřním zrcátku.
„Nová i10 je vitrínou značky, která nabízí vysokou kvalitu a nadšení pro detail,“ právě tohle řekl Tony Whitehorn, prezident a generální ředitel britského zastoupení společnosti Hyundai Motor. Hyundai i10 je na tamním trhu jedno z nejprodávanějších vozů ve své třídě a je populární mezi zákazníky po celé Velké Británii. Jeho facelift tak pomůže tuhle popularitu nadále udržovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.