 
            Japonského automobilového designera, jménem Ken Okuyama, pravděpodobně v našich končinách zná jen málokdo. Jeho práci ale obdivují miliony lidí po celém světě a to včetně nás. Tento muž stojí za designem takových vozů jako Ferrari Enzo, Maserati Quattroporte nebo Pininfarina P4/5. V porovnání s posledním vozem, který vzešel z jeho pera, platí ale i Enzo za nudnou škatuli.
Při pohledu na otevřenou japonskou šílenost s názvem Kode57, nebude dlouho trvat a všimnete si mnohých podobností se zmíněným Ferrari Enzo a spektakulárním konceptem Pininfarina P4/5. Ken Okuyama hlavní rysy svých designů jednoduše nezapře. K nim navíc přidává mnoho agresivních a zajímavě vyhlížejících prvků, které z modelu Kode57 činí až extravagantní výstřednost. To platí dvojnásob při pohledu na vůz s otevřenými dveřmi. Ty se otvírají směrem šikmo vzad.
V útrobách tohoto designérského skvostu se nachází šestilitrový motor V12 o výkonu 600 koňských sil. Ten pochází z Ferrari 599 GTB. Nějaký čas si ale pobyl v dílnách společnosti Novitec Rosso a je tak jisté, že se dá v budoucnu očekávat možný nárůst výkonu.
Vůz měl původně vzniknout jen jako designový koncept. Dle dostupných informací ale již Okuyama přijímá první objednávky a vůz skutečně zamíří do malosériové výroby. O ceně se bohužel žádné oficiální zdroje prozatím nezmínili.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?