Nehody se nevyhýbají ani supersportům, o čemž svědčí následující případ. V něm se Ferrari 458 Italia srazilo s krávou.
Ano, máme na mysli zvíře, nikoliv ženu. Problémem je ale fakt, že nízké Ferrari fungovalo jako lopata a krávu nabralo přímo na svou střechu. Vše se stalo na silnici N17 v Jihoafrické republice a platí tam dovolená nejvyšší rychlost 120 km/h. Jsme si ale jisti, že kdyby jí řidič srazil v takovéhle rychlosti, zřejmě by to nepřežil.
Právě úsek s označením N17 je prý hodně znám tím, že po něm chodí často velké krávy. Fotografie totiž umístil na Facebook jeden z řidičů, který k tomu uvedl, že jeho synovec měl ma skoro stejném místě naprosto stejný zážitek. Bylo to však ve vyšší rychlosti a přežil s velkou náhodou.
Upřímně si tuhle situaci nedovedem představit, ale obecně jsou srážky se zvířaty pokaždé nepříjemnou záležitostí. Je totiž jedno, zda je to kočka, divoké prase nebo kráva. Auto bude pokaždé nějak poničeno, řidič utrpí šok nebo zranění a trefené zvíře to většinou odnese nejhůře, jak jen může.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?