Nehody se nevyhýbají ani supersportům, o čemž svědčí následující případ. V něm se Ferrari 458 Italia srazilo s krávou.
Ano, máme na mysli zvíře, nikoliv ženu. Problémem je ale fakt, že nízké Ferrari fungovalo jako lopata a krávu nabralo přímo na svou střechu. Vše se stalo na silnici N17 v Jihoafrické republice a platí tam dovolená nejvyšší rychlost 120 km/h. Jsme si ale jisti, že kdyby jí řidič srazil v takovéhle rychlosti, zřejmě by to nepřežil.
Právě úsek s označením N17 je prý hodně znám tím, že po něm chodí často velké krávy. Fotografie totiž umístil na Facebook jeden z řidičů, který k tomu uvedl, že jeho synovec měl ma skoro stejném místě naprosto stejný zážitek. Bylo to však ve vyšší rychlosti a přežil s velkou náhodou.
Upřímně si tuhle situaci nedovedem představit, ale obecně jsou srážky se zvířaty pokaždé nepříjemnou záležitostí. Je totiž jedno, zda je to kočka, divoké prase nebo kráva. Auto bude pokaždé nějak poničeno, řidič utrpí šok nebo zranění a trefené zvíře to většinou odnese nejhůře, jak jen může.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.