Řidič ve Ferrari trefil krávu aneb tohle prostě nechcete zažít

Ferrari 458 Italia srazilo krávu
Ferrari 458 Italia srazilo krávu, foto: facebook
ar5 14. srpna 2016 10:40
Sdílej:

Nehody se nevyhýbají ani supersportům, o čemž svědčí následující případ. V něm se Ferrari 458 Italia srazilo s krávou.

Ano, máme na mysli zvíře, nikoliv ženu.  Problémem je ale fakt, že nízké Ferrari fungovalo jako lopata a krávu nabralo přímo na svou střechu. Vše se stalo na silnici N17 v Jihoafrické republice a platí tam dovolená nejvyšší rychlost 120 km/h. Jsme si ale jisti, že kdyby jí řidič srazil v takovéhle rychlosti, zřejmě by to nepřežil.

Právě úsek s označením N17 je prý hodně znám tím, že po něm chodí často velké krávy. Fotografie totiž umístil na Facebook jeden z řidičů, který k tomu uvedl, že jeho synovec měl ma skoro stejném místě naprosto stejný zážitek. Bylo to však ve vyšší rychlosti a přežil s velkou náhodou.

Upřímně si tuhle situaci nedovedem představit, ale obecně jsou srážky se zvířaty pokaždé nepříjemnou záležitostí. Je totiž jedno, zda je to kočka, divoké prase nebo kráva. Auto bude pokaždé nějak poničeno, řidič utrpí šok nebo zranění a trefené zvíře to většinou odnese nejhůře, jak jen může.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.