Nehody se nevyhýbají ani supersportům, o čemž svědčí následující případ. V něm se Ferrari 458 Italia srazilo s krávou.
Ano, máme na mysli zvíře, nikoliv ženu. Problémem je ale fakt, že nízké Ferrari fungovalo jako lopata a krávu nabralo přímo na svou střechu. Vše se stalo na silnici N17 v Jihoafrické republice a platí tam dovolená nejvyšší rychlost 120 km/h. Jsme si ale jisti, že kdyby jí řidič srazil v takovéhle rychlosti, zřejmě by to nepřežil.
Právě úsek s označením N17 je prý hodně znám tím, že po něm chodí často velké krávy. Fotografie totiž umístil na Facebook jeden z řidičů, který k tomu uvedl, že jeho synovec měl ma skoro stejném místě naprosto stejný zážitek. Bylo to však ve vyšší rychlosti a přežil s velkou náhodou.
Upřímně si tuhle situaci nedovedem představit, ale obecně jsou srážky se zvířaty pokaždé nepříjemnou záležitostí. Je totiž jedno, zda je to kočka, divoké prase nebo kráva. Auto bude pokaždé nějak poničeno, řidič utrpí šok nebo zranění a trefené zvíře to většinou odnese nejhůře, jak jen může.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?