Mysleli jste si, že je BMW M4 Coupe stále žhavou novinkou? Nejste jediní, jenže v Německu se už chystá jeho facelift a první kusy tam lze s trochou štěstí potkat na silnici.
Ten poznáme na první pohled podle některých karosářských doplňků, jenž jsou převzaty z ostré M4 GTS. Těšit se můžeme například na sportovní kola z lehkých slitin a aerodynamický paket. V případě faceliftu M4 se změny podívají také na podvozek, který by měl nabídnout ještě víc jistoty a řidičské zábavnosti.
Nejzajímavější je fakt, že omlazením projde i BMW 4 Gran Coupé a jak se dalo čekat, i tenhle vůz dostane některé prvky z ostré M4. Všemu nasvědčuje nedávno zachycený zamaskovaný prototyp, který byl spatřen při jízdě v Německu. Vůz dostane upravenou přední kapotu, mírně upravenou přední masku chladiče, novou sadu světlometů a výraznou nižší část předního nárazníku.
U modelu M4 Coupe se pro změnu dočkáme nových zadní světel, modifikovaného víka zavazadlového prostoru a integrovaného zadního spoileru. Důležitou informací je fakt, že omlazené M4 Coupe přijde na trh někdy v polovině příštího roku. První kusy se ke svým majitelům dostanou ještě do Vánoc. Současně s tím se dá počítat, že některé změny dostane i odvozené kupé M3.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.