Aktuální generace Nissanu GT-R dokáže na silnici zničit i věhlasné konkurenční supersporty. Jenže jak to dopadne, když se proti němu postaví ruská Lada Niva? Možná se budete divit.
Nové video ukazuje červený exemplář, jak se zúčastnil jednoho závodu na 400 metrů. Vedle něj se pak postavila černá Lada, která naznačuje, že nebude úplně sériová, ale zase by to nemělo být ani přemotorované monstrum. Otázkou pak je, kdo z dvojice bude na cílové čáre rychleji, tak koho tipujete?
Aby bylo dopředu jasno, GT-R má šestiválcový motor se dvěma turby, který dostal výkonový doping na 680 koní. Už to je samo o sobě docela hodně, přičemž zde máme rychlou automatickou převodovkou a pohon všech kol. Vedle něj černá Niva tak vypadá jako komická ruská popelnice, jenže nenechte se mýlit.
O autě toho moc známo není, snad jen to, že Nivu vlastní jeden Ukrajinec a její výkon činí 600 koní. Připočtěte si k tomu nižší hmotnost o skoro 500 kg a máte zde rovnocenného soupeře, před kterým by si měl červený Nissan dát pozor. A jak to vlastně dopadlo? Podívejte se sami, je to vážně nářez.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.