Dnes jsme vás informovali o tom, že Ford pilně vyvíjí příští generaci Fiesty. Co by jste ale řekli na ostrou verzi menšího Ka+?
Ta by nesla tradiční písmenka ST a konkurentem by mu byla například Dacii Sandero (pokud by měla nějakou sportovní verzi). Pod kapotou se ale nachází jeden jediný motor - benzinová dvanáctistovka Ti-VCT s výkonem 63 kW.
Ford Ka+ ale nepatří k hlavním tahounům prodejů Fordu a tak výrobce nechystá žádnou ostřejší verzi. I tak se ale můžeme podívat na dva grafické návrhy od umělce se jménem Theophilus Chin, které se mu podle nás hodně povedly.
Inspirací se stala současná Fiesta ST a výsledek vidíme sami. U obyčejně prodávané verze pak najdeme v základu čtyři airbagy, manuální klimatizaci, rádio na CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, infotainment Ford Sync s hlasovým ovládáním a bluetooth handsfree, přední mlhovky, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.