Dnes jsme vás informovali o tom, že Ford pilně vyvíjí příští generaci Fiesty. Co by jste ale řekli na ostrou verzi menšího Ka+?
Ta by nesla tradiční písmenka ST a konkurentem by mu byla například Dacii Sandero (pokud by měla nějakou sportovní verzi). Pod kapotou se ale nachází jeden jediný motor - benzinová dvanáctistovka Ti-VCT s výkonem 63 kW.
Ford Ka+ ale nepatří k hlavním tahounům prodejů Fordu a tak výrobce nechystá žádnou ostřejší verzi. I tak se ale můžeme podívat na dva grafické návrhy od umělce se jménem Theophilus Chin, které se mu podle nás hodně povedly.
Inspirací se stala současná Fiesta ST a výsledek vidíme sami. U obyčejně prodávané verze pak najdeme v základu čtyři airbagy, manuální klimatizaci, rádio na CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, infotainment Ford Sync s hlasovým ovládáním a bluetooth handsfree, přední mlhovky, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?