Příběh jednoho z nejznámějších malosériově vyráběných supersportů, s názvem Zonda, se začíná zdát již poměrně úsměvný. I přes četná prohlášení o ukončení její výroby se rodí další a další kusy. Ten nejnovější nese název Zonda MD.
Pagani začíná při prohlášeních o Zondách, připomínat vypravěče Nekonečného příběhu. O ukončení její sériové výroby, nás italská společnost informovala již v roce 2011. Přesto její výroba dosud nebyla ukončena a dodnes jsou představovány nové a nové limitované edice. Ty vznikají na objednávku miliardářů z celého světa a po vyprodání Huayry se jedná o jediný příjem Pagani.
Nejnovější Zonda nese za svým jménem přídomek MD. Tato dvojice písmen symbolizuje iniciály boháče, který si vůz objednal. Zonda MD je postavena na základě výkonnější verze Zondy – 760. Její karbonovo-hliníková karoserie je pokryta speciální modrou barvou, měnící odstín, v závislosti na úhlu dopadajícího světla.
Vůz je poháněný atmosférickým vidlicovým dvanáctiválcem o objemu 7,3 litru s výkonem 760 koňských sil, který je na zadní kola přenášen skrze manuální převodovku.
Zonda tedy stále žije, a to i přes svůj pokročilý věk. Přeci jen 17 let od představení prvního modelu, je na supersport již pořádný věk.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?