Výrobce se zúčastní závodu hned s trojicí speciálů, vycházejících z hybridního modelu NSX. Jeden z nich bude startovat v kategorii Time Attack 2 a defacto se jedná (až na rozdílné pneumatiky) o plně sériový automobil. Ten je doplněn o další potřebnou bezpečnostní výbavu, kterou vyžadují přísné předpisy.
Druhý exemplář Hondy NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1. Vůz má upravený motor, sportovní výfukovou soustavu a na váze vykazuje výrazně méně, než jeho sériový sourozenec. Honda model NSX odlehčila jak jen mohla, takže zde zůstala jen závodní sedačka řidiče, elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava. Ostatní prvky výbavy jsou pryč.
Třetí a poslední kus vůz je čistým elektromobilem inspirovaným modelem NSX. Výrobce přitom stále tají, jak vlastně bude vypadat. Podle něj máme čekat speciál se čtyřmi elektromotory a celkovým výkonem třikrát vyšším, než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD. S tím ostatně Honda vyhrála loňský ročník.