Polestar je divizí severského Volva, starající se o vývoj sportovních verzí modelů Volvo. Nyní Polestar oznamuje, že ještě v průběhu letošního roku se můžeme těšit na příchod silnějších verzí modelů S90 a V90.
Není pochyb o tom, že současný sedan Volvo S90 a kombík V90 patří mezi nejatraktivnější vozy ve svém segmentu. Někdo by ale mohl říci, že vozu s tak atraktivním designem by se hodilo pár koní navíc. Tyto hlasy vyslyšela divize Polestar, která již na začátku roku oznámila, že se můžeme těšit na příliv nových výkonnějších modelů.
Jako první se na podzim letošního roku dočkáme úpravy dieselové varianty D5 a zážehové T6. Bohužel, nám Polestar ani samotné Volvo neposkytlo žádné další detailní údaje. Můžeme ale hádat co si pro nás Polestar chystá, při pohledu na předchozí vozy, které prošly této divizi pod rukama. Těšit se tak s největší pravděpodobností můžeme na ostřejší odezvu plynového pedálu, rychlejší řazení převodovky a samozřejmě i zvýšení výkonu motoru. Dobrým zvykem Polestar, je také na svá díla přidávat velká kola z lehkých slitin, stejně jako výrazné zadní spoilery.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?