Polestar je divizí severského Volva, starající se o vývoj sportovních verzí modelů Volvo. Nyní Polestar oznamuje, že ještě v průběhu letošního roku se můžeme těšit na příchod silnějších verzí modelů S90 a V90.
Není pochyb o tom, že současný sedan Volvo S90 a kombík V90 patří mezi nejatraktivnější vozy ve svém segmentu. Někdo by ale mohl říci, že vozu s tak atraktivním designem by se hodilo pár koní navíc. Tyto hlasy vyslyšela divize Polestar, která již na začátku roku oznámila, že se můžeme těšit na příliv nových výkonnějších modelů.
Jako první se na podzim letošního roku dočkáme úpravy dieselové varianty D5 a zážehové T6. Bohužel, nám Polestar ani samotné Volvo neposkytlo žádné další detailní údaje. Můžeme ale hádat co si pro nás Polestar chystá, při pohledu na předchozí vozy, které prošly této divizi pod rukama. Těšit se tak s největší pravděpodobností můžeme na ostřejší odezvu plynového pedálu, rychlejší řazení převodovky a samozřejmě i zvýšení výkonu motoru. Dobrým zvykem Polestar, je také na svá díla přidávat velká kola z lehkých slitin, stejně jako výrazné zadní spoilery.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?