Fiat 500S vizuálně posílil, techniku má ale zcela sériovou

ar6, 9. června 2016, 03:15 Google+

Zájemci o dynamičtěji orientovaný Fiat 500 měli u nedávno zmodernizovaného provedení zatím jen jednu volbu, model se znakem Abarthu na kapotě. Nyní přichází řada také na 500S, kterou známe už od předchůdce. Motoricky sice oproti klasice neposiluje, vzhledem ale dokáže upoutat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat 500S hraje na sportovní notu, technika je nicméně zcela sériová.

Fiat 500S hraje na sportovní notu, technika je nicméně zcela sériová. | foto: Fiat

Sdílejte článek

Standardní „pětistovka“ se i po devíti letech ve výrobě a jedné výraznější modernizaci řadí mezi nejpohlednější automobily na trhu. Retro tvary třídveřového hatchbacku nebo kabrioletu se nejspíš nikdy neomrzí. Varianta 500S celek jen lehce přiostřuje, například o výraznější nárazníky (vzadu s chromovanou koncovkou výfuku), nástavce prahů, zatmavená okna a zadní spoiler. Standardní litá kola mají 15 palců a odstín Satin Graphite, který mimochodem najdeme i na dalších částech karosérie, za příplatek jsou dostupné o palec větší ráfky. Paletu laků doplnily modrá Italia a zelená Alpi.

Kabina má sedadla a strop čalouněné černou látkou, kontrast k nim vytváří dveřní panely a části bočnic v bílé, modré nebo červené. Vedle látky je za příplatek dostupná i kůže s bílými nebo modrými detaily. Volant, před nímž může být sedmipalcový TFT displej, je ve spodní části sportovně zploštělý a jeho dekorační plochy barevně ladí se vzorem palubní desky. Středové konzoli dominuje sedmipalcová dotyková obrazovka multimediálního systému Uconnect s hlasovým ovládáním, Bluetooth nebo online službami Uconnect Live. Za příplatek je dostupná navigace, stejně jako příjem digitálního rádia. A když je řeč o hudbě, nesmíme opomenout audio Beats s osmikanálovým zesilovačem a celkovým výkonem 440 wattů.

Jakkoliv vypadá 500S sportovně, technicky se nic nezměnilo. Motorová paleta zahrnuje známé zážehové i naftové jednotky, spárované s pěti- nebo šestistupňovou manuální převodovkou, respektive „robotem“ Dualogic. Základem je dvanáctistovka o výkonu 69 koní, z benzínových motorů je v nabídce ještě čtrnáctistovka o výkonu 100 koní a přeplňovaná 0.9 TwinAir s výkonem 80, 85 nebo 105 koní. Stálicí mezi turbodiesely je 1.3 MultiJet o výkonu 95 koní. Podvozek má vpředu standardně vzpěry MacPherson, vzadu pro změnu úřaduje torzní příčka. Základní cena vozu je 15 290 eur (cca 413 000 korun).

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Fiat 500S vizuálně posílil, techniku má ale zcela sériovou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen up!

Malé vozy brzy zmizí z trhu. Mohou je nové technologie zachránit?

Porsche Taycan se proháněl v Nardò!

Porsche Taycan ODHALEN... A proháněl se v Nardò!

Toyota představila modernizovaný Prius Plug-in hybrid

Nová Toyota PRIUS oficiálně: Co hybrid nově umí?

Toyota Mirai

Vodíková auta v Česku? Do 10 let až 90 tisíc aut!

Škoda CITIGOe iV

Nové elektromobily ŠKODA! Výroba bude jako ze SCI-FI

Volkswagen Amarok AT35

Statistika ukázala, jaká auta kupují Češi nejraději

Volkswagen T-Roc kablriolet

Nový Volkswagen T-Roc Cabriolet oficiálně: CHÁPETE TO?!

Ilustrační foto

Odborníci spočítali, kolik stojí kupujícího stočený tachometr

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Poslanci je schválili. Kdo bude jezdit levněji?

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Kdo zaplatí za dálnici nejvíc?

Ilustrační foto

Češi ojetá auta milují. Při koupi ale zapomínají na zásadní věc

reklama

Doporučujeme

Ford Ka+ přichází jako levnější alternativa k Fiestě, předchůdce připomíná jen jménem.

Ford Ka+ dorostl do velikosti Fiesty, bodovat chce nižší cenou a lepší výbavou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test výdrže Tesla Model 3. Předčí Porsche Taycan?

  2. Češi ojetá auta milují. Při koupi ale zapomínají na zásadní věc

  3. Nové elektromobily ŠKODA! Výroba bude jako ze SCI-FI

  4. Statistika ukázala, jaká auta kupují Češi nejraději

  5. Odborníci spočítali, kolik stojí kupujícího stočený tachometr

  6. Nový Volkswagen T-Roc Cabriolet oficiálně: CHÁPETE TO?!

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud