Fiat 500S vizuálně posílil, techniku má ale zcela sériovou

ar6, 9. června 2016, 03:15 Google+

Zájemci o dynamičtěji orientovaný Fiat 500 měli u nedávno zmodernizovaného provedení zatím jen jednu volbu, model se znakem Abarthu na kapotě. Nyní přichází řada také na 500S, kterou známe už od předchůdce. Motoricky sice oproti klasice neposiluje, vzhledem ale dokáže upoutat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat 500S hraje na sportovní notu, technika je nicméně zcela sériová.

Fiat 500S hraje na sportovní notu, technika je nicméně zcela sériová. | foto: Fiat

Sdílejte článek

Standardní „pětistovka“ se i po devíti letech ve výrobě a jedné výraznější modernizaci řadí mezi nejpohlednější automobily na trhu. Retro tvary třídveřového hatchbacku nebo kabrioletu se nejspíš nikdy neomrzí. Varianta 500S celek jen lehce přiostřuje, například o výraznější nárazníky (vzadu s chromovanou koncovkou výfuku), nástavce prahů, zatmavená okna a zadní spoiler. Standardní litá kola mají 15 palců a odstín Satin Graphite, který mimochodem najdeme i na dalších částech karosérie, za příplatek jsou dostupné o palec větší ráfky. Paletu laků doplnily modrá Italia a zelená Alpi.

Kabina má sedadla a strop čalouněné černou látkou, kontrast k nim vytváří dveřní panely a části bočnic v bílé, modré nebo červené. Vedle látky je za příplatek dostupná i kůže s bílými nebo modrými detaily. Volant, před nímž může být sedmipalcový TFT displej, je ve spodní části sportovně zploštělý a jeho dekorační plochy barevně ladí se vzorem palubní desky. Středové konzoli dominuje sedmipalcová dotyková obrazovka multimediálního systému Uconnect s hlasovým ovládáním, Bluetooth nebo online službami Uconnect Live. Za příplatek je dostupná navigace, stejně jako příjem digitálního rádia. A když je řeč o hudbě, nesmíme opomenout audio Beats s osmikanálovým zesilovačem a celkovým výkonem 440 wattů.

Jakkoliv vypadá 500S sportovně, technicky se nic nezměnilo. Motorová paleta zahrnuje známé zážehové i naftové jednotky, spárované s pěti- nebo šestistupňovou manuální převodovkou, respektive „robotem“ Dualogic. Základem je dvanáctistovka o výkonu 69 koní, z benzínových motorů je v nabídce ještě čtrnáctistovka o výkonu 100 koní a přeplňovaná 0.9 TwinAir s výkonem 80, 85 nebo 105 koní. Stálicí mezi turbodiesely je 1.3 MultiJet o výkonu 95 koní. Podvozek má vpředu standardně vzpěry MacPherson, vzadu pro změnu úřaduje torzní příčka. Základní cena vozu je 15 290 eur (cca 413 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Fiat 500S vizuálně posílil, techniku má ale zcela sériovou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ford Ka+ přichází jako levnější alternativa k Fiestě, předchůdce připomíná jen jménem.

Ford Ka+ dorostl do velikosti Fiesty, bodovat chce nižší cenou a lepší výbavou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud