Tradiční britská automobilka Aston Martin nedávno uzavřela pakt se závodním týmem Red Bull Racing. Jeho inženýři pomohou těm z Aston Martinu se stavbou moderního hypersportu. Na veřejnost nyní vyplavala i cena vozu, která vás zaručeně ohromí.
Porsche 918 – 18 590 000 Kč, McLaren P1 – 28 750 000 Kč, Ferrari LaFerrari – 38 000 000 Kč. To je výpis svaté trojice současných hypersportů včetně jejich cen. Do této exklusivní rodiny se již velice brzy přidá i Aston Martin se svým hypersportem, vyvíjeným ve spolupráci se závodní stájí Red Bull Racing.
Ten byl již ve formě makety představen v průběhu Velké ceny Monaka úzkému kruhu zákazníků značky. Okamžitě po této prezentaci zaznamenal Aston Martin více než 200 objednávek. V rámci zachování exklusivity ale Aston Martin trvá na tom, že vznikne pouze 100 kusů tohoto hypersportu. Automobilku tak čeká zdlouhavá procedura, při které bude vybírat, komu svůj vůz prodá a komu nikoli.
Nejdražšími vozy, které kdy Aston Martin vytvořil, jsou supersporty 177 a Vulcan. Přesto, že Vulcan přišel své majitele na více jak 50 milionů korun, strčí jej připravovaný hypersport hravě do kapsy, alespoň co se ceny týče. Za novinku, jejíž podobu hodlá Aston Martin představit na konci června, zaplatí zájemce 2,5 milionu liber (zhruba 90 000 000 Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.