Fiat se snaží udělat díru do světa s novou generací modelu Tipo. Ten je sice naprosto odlišný od svého předchůdce z 90.let, ale i přes to se zatím veřejnosti líbí.
Současná generace vozu se slavným jménem se prodává jako sedan, v nabídce je však i praktičtější kombík a taktéž hatchback. Co byste ale řekli na to, kdyby se začalo prodávat Tipo Cabriolet? Libilo by se vám? Právě jeho návrh vytvořil slavný automobilový designér Theophilus Chin.
Už dlouho chybí v nabídce značek pořádné velké kabrio. Pryč je doba, kdy po silnici jezdila skvadra Aster Cabrio nebo Peugeotů 306 a 307 Cabrio. Dnešním trendem jsou především crossovery a oplastované zvýšené kombíky, takže mezi zástupci malých kabrioletů najdeme snad jen DS 3 Cabrio anebo Fiatu 500 C.
Nový Fiat Tipo chce být masově vyráběným autem, a tak by nebylo od věci, vytvořit nějakou další verzi. Tou by se mohl stát právě kabriolet a podle návrhu Theophiluse China by nemusel konečný výsledek vypadat vůbec špatně. Stačilo mu odříznout střechu, prodloužit přední dveře a upravit lehce zadek. Výsledkem je pak pohledné otevřené Tipo, jenž by si mohlo v případě sériové výroby najít svoje zájemce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.