Nové prestižní Volvo V90 se stalo nástupcem velmi populárního modelu V70. Společně s odchodem sedmdesátky ale odešla i její terénní verze XC70.
A právě tenhle oplastovaný kombík se dočká svého nástupce, který bude vycházet právě z velkého modelu V90. Ten časem přijede v oplastované a zvýšené verzi, ovšem název XC vážně nečekejte. Tohle označení si již zabralo SUV XC90, takže Volvo svou novinku pojmenuje jako Cross Country.
Ostatně, v nabídce Volva můžeme vídat menšího sourozence V40 Cross Country, nebo nepříliš prodávaný zvýšený sedan S60 CC. Zatím se přesně neví, ve kterém roce máme čekat oficiální premiéru nového V90 Cross Country, ovšem již dnes je jasné, co auto nabídne.
Minimálně máme počítat s četným černým (nebo stříbrným) oplastováním, zvýšeným podvozkem nebo přepracovanými tlumiči. Pod kapotou novinky se objeví stávající motorizacea standardem by se měl stát pohon všech kol. Další podrobnosti o chystajícím se velkém oplastovaném kombi výrobce úzkostlivě tají.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?