Především CR-V je nejvíc prodávaným modelem v Evropě a velkou oblibu si tahle velká Honda zařídila i v USA. Nově se tak objevila počítačová vizualizace jejího nástupce.
Ta vznikla na základě nové neoficiální ilustrace od jednoho z čtenářů zahraničního webu Motor1.com. Příští generace bude více do sportovna a můžeme zde vidět jistou inspiraci nejnovější desátou generací Hondy Civic. DÍky větším rozměrům se do budoucího CR-V usadí až sedm pasažérů.
Logicky tak dojde k nárůstu rozvoru z 2,61 na 2,7 metru, a to se týká pouze pětimístné verze. Provedení s dalšími dvěma sedadly nabídne ještě o něco větší rozvor. Co se týče pohonu, pod kapotou najdeme 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec a 1,6litrový turbodiesel se dvěma turby.
V základu přijede nové Honda s pohonem předních kol, až za příplatek čekejme elektronicky přiřaditelnou zadní nápravu. Rok po premiéře nové generace se má představit taktéž plug-in hybridní verze.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.