Legendární Isetta se vrací jako elektromobil!

ar3, 31. března 2016, 16:55 Google+

Nedá se říci, že by po druhé světové válce prožívala Evropa svá nejlepší léta. Ale i přesto, že lidé neoplývali přebytkem kapitálu, stále se potřebovali přepravovat. Výrobci se tak snažili přijít s malým a levný vozem. Mezi tyto kreace patří například Messerschmitt KR200 nebo slavná Isetta. A právě druhý zmíněný „prcek“ se nyní vrací ve velkém stylu!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Micro Mobility Systems Microlino

Micro Mobility Systems Microlino | foto: Micro Mobility Systems

Sdílejte článek

Isetta je miniautomobil, který navrhla a vyráběla v padesátých letech italská automobilka Iso. Ta prodala licenci na výrobo těchto strojů do několika zemí Evropy. Jednou ze společností, která práva na Isettu odkoupila, bylo i bavorské BMW, které postavilo více než 160 000 kusů. Díky BMW se z jednoválcového městského vozítka s výkonem 12 koňských sil stala legenda, jejíž zachovalé kousky se dnes prodávají bezmála za půl milionu korun.

Pokud po tomto roztomilém vozítku toužíte, přitom jste ale fanoušek moderních technologií a pojem automobilový veterán je vám cizí, máme pro vás řešení.

Společnost Micro Mobility Systems, sídlící ve Švýcarsku, totiž rozšířila portfólio svých produktů. Vedle výroby koloběžek rozjela i výrobu městského elektromobilu s názvem Microlino vycházejícího z legendární Isetty.

Ten nabízí baterii, na kterou vůz ujede zhruba 100 km. Automobil má ty nejlepší předpoklady pro pohyb po městě.

Vůz byl již nabídnut k prodeji za zhruba 250 000 korun.

Vytisknout

Diskuze: Legendární Isetta se vrací jako elektromobil!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol.

Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud