Automobilka Land Rover chce rožšírit nabídku modelů SUV a tak prozradila, že uvažuje Range Roveru Sport Coupé.
Ten by sdílel platformu s Jaguarem F-Pace a za cíl si vezme konkurovat BMW X6. Se vším přišel britský magazín Autocar, přičemž verze Coupe se má chlubit délkou 4,7 metru a velikostně tak zapadne mezi Evoque a Range Rover Sport.
Vůz má nabídnout dlouhou příď a plynule klesající linií střechy, což se projeví na prostoru nad hlavami cestujících vzadu. Kabina nabídne čtveřici samostatných sedadel a teprve sedadla dělená v poměru 2:1 budou za příplatek.
Pod kapotou novinky očekávejme šestiválce a osmiválce z produkce koncernu Jaguar Land Rover. Do budoucna se možná objeví i čtyřválec a verze poháněna výhradně elektrickou energií.
Na Range Rover Sport Coupe se poprvé podíváme začátkem příštího roku a jeho cena má začínat na v přepočtu 1,6 milionech korun.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.