V německém Neckarsulmu se ukázala zcela nová Audi RS6 Avant ve verzi Performance. Ta je v modrém laku Polar Blue a dostala mnoho další extra výbavy.
Celou úpravu má na starosti divize Audi Exclusive, která autu nadělila celou várku karbonových dekorací exteriéru. Karbon tak najdeme na koncovkách titanového výfuku anebo na litých kolech. V kabině pro změnu najdeme čalounění kombinující kůži Valcona a Alcantaru a ani zde nechybí karbonová vlákna.
Co se týče pohonu, pod kapotou je instalován dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 605 koní a 750 Nm točivého momentu. Klasická RS6 přitom nabízí 560 koní a 700 Nm točivého momentu.
Zběsilý modrý kombík nabídne akcelerací z nuly na stovku za 3,7 sekundy, na dvoustovku za 12,1 sekundy a jeho nejvyšší rychlost nyní činí 305 km/h. Té se dosáhlo odblokováním elektronického omezovače rychlosti, přitom na motor je stále plná záruka
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.