Na dlouho avizovanou produkční verzi supersportu Acura NSX čekáme již nějaký ten pátek. Nyní automobilka Honda konečně oznámila, že výroba civilní verze novodobého NSX se rozeběhne již v dubnu letošního roku.
Model NSX byl kompletně zkonstruován v v nově vybudovaném výrobním závody PMC (performance Manufacturing Centre) ve státě Ohio.
Vývoj začal od čistého stolu a týkal se především jedinečné karoserie NSX z různých materiálů a prostorového rámu s převahou hliníku.
„Veškeré inovativní myšlení a intenzivní práce investované do vybudování této špičkové výrobní provozovny splnily náš cíl: vyrobit superauto v Americe,“ řekl Clement D’ Souza, technický vedoucí velkých projektů PMC, který řídil budování tohoto závodu. „Neuvěřitelný zápal a soutěživý duch našich vysoce kvalifikovaných zaměstnanců se přímo odráží ve špičkové kvalitě a neuvěřitelném dynamickém výkonu této nové generace superauta Honda NSX.“
Ačkoli je zahájení výroby naplánované již na duben, kvůli náročnosti výroby se první vozy dostanou ke svým zákazníkům až na podzim.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?