Největší vizuální změnou je použití předního nárazníku s větším nasávacím otvorem a novými rámečky mlhovek. Přepracována byla také světla na obou koncích auta, která shodně využívají LED diody. Vzadu je podobně jako vpředu upravený nárazník, obsahující dva „laufy“ výfuku. Spíše kosmetickými změnami jsou nová litá kola a drobný znak modelu v předních blatnících.
Uvnitř se rozšiřovala především výbava na přání, v ní tak nově figurují Alcantarou potažená sedadla nebo velurové čalounění přístrojového panelu. Standardně je tento materiál použit na výplně dveří. Sedadla mají už v základní podobě stříbrné prošívání, volant pro změnu dostal integrované ovládání audiosystému a logo 86 uprostřed (v evropské specifikaci)..
Ač patří jízdní vlastnosti 86/GT86 k tomu nejlepšímu na současném trhu, Toyota je ještě vylepšila jiným odladěním tlumičů a odlišnou tuhostí pružin. Výsledkem je větší agilita a lepší ovládání. Změny najdeme i pod kapotou, přeplňování ale nečekejte. Místo toho dostal dvoulitrový Boxer 8 koní a 7 Newtonmetrů navrch, v konečném součtu to tedy znamená 208 koní a 212 Nm. Posílení se, stejně jako upraveného šestistupňového manuálu a standardního asistentu pro rozjezd do kopce, ale zatím dočkají pouze Američané.