Scion se v průběhu letošního roku odporoučí do automobilového nebe a jeho prosperující modely dostanou logo Toyoty. Jedním takovým případem je kupé FR-S, které si již brzy koupíte jako Toyotu 86. A spolu s touto změnou přichází dílčí modernizaci, již uvidíme pod označením GT86 také v Evropě.
Největší vizuální změnou je použití předního nárazníku s větším nasávacím otvorem a novými rámečky mlhovek. Přepracována byla také světla na obou koncích auta, která shodně využívají LED diody. Vzadu je podobně jako vpředu upravený nárazník, obsahující dva „laufy“ výfuku. Spíše kosmetickými změnami jsou nová litá kola a drobný znak modelu v předních blatnících.
Uvnitř se rozšiřovala především výbava na přání, v ní tak nově figurují Alcantarou potažená sedadla nebo velurové čalounění přístrojového panelu. Standardně je tento materiál použit na výplně dveří. Sedadla mají už v základní podobě stříbrné prošívání, volant pro změnu dostal integrované ovládání audiosystému a logo 86 uprostřed (v evropské specifikaci)..
Ač patří jízdní vlastnosti 86/GT86 k tomu nejlepšímu na současném trhu, Toyota je ještě vylepšila jiným odladěním tlumičů a odlišnou tuhostí pružin. Výsledkem je větší agilita a lepší ovládání. Změny najdeme i pod kapotou, přeplňování ale nečekejte. Místo toho dostal dvoulitrový Boxer 8 koní a 7 Newtonmetrů navrch, v konečném součtu to tedy znamená 208 koní a 212 Nm. Posílení se, stejně jako upraveného šestistupňového manuálu a standardního asistentu pro rozjezd do kopce, ale zatím dočkají pouze Američané.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?