Porsche 911 GT2 se již pilně testuje, dostává pořádně zabrat

Facelift Porsche 911 Turbo / Turbo S (2016)
Facelift Porsche 911 Turbo / Turbo S (2016), foto: Porsche
ar5 15. března 2016 16:50
Sdílej:

Velmi očekávané Porsche 911 v hardcore verzi GT2 se již pilně testuje v chladném počasí na severu Evropy. Dnes vám přinášíme novou sadu fotek.

Přistižený prototyp nesl stylovou modrou barvu karoserie s kontrastními černými akcenty na kapotě, masce chladiče a přívodech vzduchu. Z fotografií lze poznat i nastavitelné zadní křídlo, upravený zadní nárazník a čtyři koncovky sportovního výfukového systému. Současně s tím se očekává, že výrobní model mít více agresivní aerodynamický body kit a široký sortiment lehkých karbonových dílů.

Porsche bylo relativně málomluvné o tom, co bude nové GT2 pohánět. Spekuluje se však, že pod kapotou najdeme biturbo 3,8-litrový šestiválec, který vyprodukuje přibližně 700 koňských sil. Pro srovnání, klasická 911 Turbo S má 580 koní, což je zásadní rozdíl. Vůz bude nabízen s manuální převodovkou, ale v rámci příplatků bude možné objednat i automat PDK.

Nové Porsche 911 GT2 přijde na trh až ke konci životního cyklu současné generace 911ky, což znamená, že jeho premiéru očekávejme někdy v druhé polovině příštího roku.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?