Velmi očekávané Porsche 911 v hardcore verzi GT2 se již pilně testuje v chladném počasí na severu Evropy. Dnes vám přinášíme novou sadu fotek.
Přistižený prototyp nesl stylovou modrou barvu karoserie s kontrastními černými akcenty na kapotě, masce chladiče a přívodech vzduchu. Z fotografií lze poznat i nastavitelné zadní křídlo, upravený zadní nárazník a čtyři koncovky sportovního výfukového systému. Současně s tím se očekává, že výrobní model mít více agresivní aerodynamický body kit a široký sortiment lehkých karbonových dílů.
Porsche bylo relativně málomluvné o tom, co bude nové GT2 pohánět. Spekuluje se však, že pod kapotou najdeme biturbo 3,8-litrový šestiválec, který vyprodukuje přibližně 700 koňských sil. Pro srovnání, klasická 911 Turbo S má 580 koní, což je zásadní rozdíl. Vůz bude nabízen s manuální převodovkou, ale v rámci příplatků bude možné objednat i automat PDK.
Nové Porsche 911 GT2 přijde na trh až ke konci životního cyklu současné generace 911ky, což znamená, že jeho premiéru očekávejme někdy v druhé polovině příštího roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?