Možná ještě důležitější, než Volvo S90 Sedan je jeho praktičtější provedení V90. To totiž slaví svou světovou premiéru v Ženevě a skloubilo exkluzivní styl a praktičnost.
Zatímco přední část vozu je v zásadě převzata od sedanu, záď má hodně společného s konceptem Concept Estate, který byl uveden před dvěma lety. Nové V90 tak přináší do segmentu velkých kombíků závan čerstvého vzduchu a velmi atraktivní alternativu k německé premiové lize.
Volvo uvádí, že maximální objem zavazadelníku činí 1,526 litrů, což ale není zas tolik. Je to podstatně méně než nabídne současné BMW řady 5 Touring nebo Mercedes-Benz E Estate. Kupující ovšem velmi rádi obětují nějakou praktičnost vůči designu.
Pod kapotou najdeme výhradně čtyřválcové motory a vrcholným provedením se stane hybridní verze T8. V té nabídne V90 kombinovaný výkon 407 koňských sil a 640 Nm točivého momentu. Kdyby se vám tenhle výkon zdál málo, pak počkejte na společnost Polestar. která již pracuje na výkonnější verzi.
Švédská novinka vstoupí do prodeje v následujících měsících, a to po celém světě. A jaká bude cenovka? To zatím nebylo přesně specifikováno.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.