Volswagen Polo se na blížícím se autosalonu v Ženevě ukáže i v jedné speciální hudební edici. Na co vše se můžeme těšit?
Auto dostane mírně upravený exteriér s lesklou černou mřížkou chladiče, speciální kryty zpětných zrcátek a také unikátní 16palcové lité disky. Při pohledu do kabiny se zde objeví kůží potažený volant a speciální potahy sedadel s logy Beats.
Největší změnou je však audiosystém Beats. Ten má poskytnout "křišťálově čistý zvuk", má sedm reproduktorů a subwoofer, který je integrován do prostoru pro rezervní kolo. Audiosystém má v každém A-sloupku dvojici výškových reproduktorů.
Zvukový systém je dodáván s osmikanálovým zesilovačem a digitálním signálovým procesorem. To mu umožňuje podat výkon 300 wattů, což by na model Polo mělo bohatě stačit. Speciální edice bude mít v základu také speciální prahové lišty a barevně sladěné bezpečnostní pásy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.