Volswagen Polo se na blížícím se autosalonu v Ženevě ukáže i v jedné speciální hudební edici. Na co vše se můžeme těšit?
Auto dostane mírně upravený exteriér s lesklou černou mřížkou chladiče, speciální kryty zpětných zrcátek a také unikátní 16palcové lité disky. Při pohledu do kabiny se zde objeví kůží potažený volant a speciální potahy sedadel s logy Beats.
Největší změnou je však audiosystém Beats. Ten má poskytnout "křišťálově čistý zvuk", má sedm reproduktorů a subwoofer, který je integrován do prostoru pro rezervní kolo. Audiosystém má v každém A-sloupku dvojici výškových reproduktorů.
Zvukový systém je dodáván s osmikanálovým zesilovačem a digitálním signálovým procesorem. To mu umožňuje podat výkon 300 wattů, což by na model Polo mělo bohatě stačit. Speciální edice bude mít v základu také speciální prahové lišty a barevně sladěné bezpečnostní pásy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?