Volswagen Polo se na blížícím se autosalonu v Ženevě ukáže i v jedné speciální hudební edici. Na co vše se můžeme těšit?
Auto dostane mírně upravený exteriér s lesklou černou mřížkou chladiče, speciální kryty zpětných zrcátek a také unikátní 16palcové lité disky. Při pohledu do kabiny se zde objeví kůží potažený volant a speciální potahy sedadel s logy Beats.
Největší změnou je však audiosystém Beats. Ten má poskytnout "křišťálově čistý zvuk", má sedm reproduktorů a subwoofer, který je integrován do prostoru pro rezervní kolo. Audiosystém má v každém A-sloupku dvojici výškových reproduktorů.
Zvukový systém je dodáván s osmikanálovým zesilovačem a digitálním signálovým procesorem. To mu umožňuje podat výkon 300 wattů, což by na model Polo mělo bohatě stačit. Speciální edice bude mít v základu také speciální prahové lišty a barevně sladěné bezpečnostní pásy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.