Mitsubishi se bude v Ženevě prezentovat dvěma evropskými a dvěma světovými premiérami. Koncept eX i omlazené SUV ASX jsme si na našem webu již představili, zajímat nás tak budou ony dvě „významnější“ novinky. Jedná se o koncepty ASX a L200 Geoseek, jejichž hlavním úkolem je demonstrovat, že i s modely tří diamantů můžete vyrazit za dobrodružstvím.
Exteriér obou konceptů je vyveden v šedé barvě, kterou doplňuje oranžové lakování krytů zrcátek, okolí mlhovek, bočních prahů, zadního spoileru, zadního nárazníku, podběhů a částečně také kol. Detaily, zdůrazněné výraznějším odstínem, jsou symbolem funkcionality ASX i L200. Obě auta také dostala střešní nosič, mírně upravenou přední masku a stříbrnou střední část předního nárazníku.
Vzhledem k pracovnímu použití má L200 madla pro lepší přístup ke střešnímu nosiči, ASX bude pro změnu dělat parádu s LED diodovými mlhovkami. Uvnitř převládají černé dekorační plochy, doplněné oranžovými akcenty. Sedadla jsou čalouněna, alespoň jejich středy, děrovanou látkou, což zlepšuje odvětrávání. Boční části pokrývá semiš připomínající látka, jejíž povrchová úprava zabraňuje vyklouznutí ze sedačky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?