Asi nejzajímavější změnou je o 80 milimetrů větší maska chladiče z nerezové oceli. Její tvar i rozměry odkazují na slavné modely minulosti, mezi něž patří například 8 Litre, Embiricos nebo R-Type Continental. Ryze ze současnosti pocházejí adaptivní full-LED světlomety, zasazené do hliníkových blatníků. Oba nárazníky jsou širší než doposud – vpředu o 53 milimetrů, vzadu o 26 milimetrů. Ten v přední části karosérie má navíc výrazné stylizované chromované B. S tímto písmenem se setkáte také u nasávacích otvorů předních blatníků a v přepracovaných skupinových světlometech.
Vyrobit ručně interiér zabere u jednoho auta až 150 hodin, nutno ale podotknout, že výsledek stojí za to. V rámci faceliftu došlo na upravená sedadla (nově ve verzích Fluted a Quilted), výplně dveří a loketní opěrky. Zákazník může vybírat z celkem 24 jedno- nebo dvoubarevných kombinací kabiny, dřevěné dekory jsou dostupné ve třinácti provedeních. Další dekorační plochy obsahují leštěnou nerezovou ocel nebo sklo. Multimediální systém má nyní osmipalcovou obrazovku a úložiště o velikosti 60 GB. Dostupný je rovněž zábavní systém pro zadní sedadla se dvěma 10,2palcovými tablety s operačním systémem Android.
Hudební doprovod může obstarávat audiosystém Naim for Bentley Premium s dvaceti reproduktory a dvacetikanálovým zesilovačem. Tuto aparaturu dokáže přehlušit snad jen plný zvuk dvakrát přeplňovaného zážehového osmiválce s objemem 6¾ litru, výkonem 512 koní a točivým momentem 1020 Nm. Na kola tuto sílu přenáší osmistupňový automat ZF, přičemž sprint na 96 km/h zvládne Mulsanne za 5,1 sekundy a „dotáhne to“ až na 296 km/h. Díky systému vypínání válců klesla průměrná spotřeba 14,6 l/100 km.
Volič Drive Dynamics Control obsahuje režimy Bentley, Sport, Comfort a Custom, jejich volbou se upravuje nastavení podvozku a řízení. Podvozek samotný má kompletně přepracovaný hardware, vedle vzduchového odpružení pak nabízí také adaptivní tlumiče. Dodatečnému odhlučnění se nevyhnuly ani pneumatiky, nazuté na 20- nebo 21palcových kolech. Z bezpečnostní výbavy prošly úpravou sledování mrtvého úhlu, fungující až do 250 km/h, přepínání dálkových světel a automatická kontrola stability.
Druhou ze tří verzí je Mulsanne Extended Wheelbase, tedy provedení s rozvorem, prodlouženým o 250 milimetrů na 3516 milimetrů. Profitovat z tohoto nárůstu budou především zadní pasažéři, využívající dvě samostatná křesla, nastavitelná do třech poloh, s integrovanými, elektricky ovládanými podnožkami. V zadní části dále nechybí vyklápěcí stolečky, elektrické záclonky, ambientní osvětlení v černém nebo světlém provedení a velké střešní okno s Alcantarovou roletkou. Karosérie může být lakována dvěma odstíny najednou, kola mají 21 palců.
Pro sportovně založené zájemce nabízí Bentley Mulsanne Speed s osmiválcem posíleným na 537 koní a 1100 Nm, který zajišťuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy a maximální rychlost 305 km/h. Ruku v ruce jde s tímto nárůstem sportovní podvozek s tužším naladěním vzduchového odpružení a jiným řízením (v nabídce je i komfortní režim), respektive přepracovaný osmistupňový automat ZF. Zvenku tuto variantu poznáte podle specifických 21palcových kol, zatmavených světel a sportovní koncovky výfuku, uvnitř čekejte diamantové prošívání, nové pedály, vroubkovaný volič převodovky a volitelné karbonové dekory.