Speciálních verzí Lady 4x4 v posledních letech povážlivě přibývá. Ta vůbec poslední je určená pro lovce, v běžném prodeji ji ale nejspíše neuvidíte. Upravený pickup totiž v omezeném počtu vznikne pro speciálního klienta.
Do maskáčového laku oděná Lada 4x4 vznikla na popud ruského zbrojařského koncernu Rostec. Není se tak co divit, že hlavním polem působnosti speciálního pickupu bude lov. Pro tuto kratochvíli je ve čtyřmístném interiéru úložný prostor pro zbraně, na ložné ploše jsou pro změnu dvě „lovecká sedadla.“ Aby bylo střílení z vozu co nejpohodlnější, je před místy k sezení nainstalován výškově nastavitelný oblouk s protiskluzovou úpravou.
V přední části si jistě všimnete ochranného rámu s elektricky ovládaným navijákem. To kdyby náhodou Lada někde zapadla. Vzhledem k základním terénním schopnostem, které jsou u této verze dále vylepšené o elektronickou uzávěrku středového diferenciálu, uzamykatelný zadní diferenciál a modifikované tlumiče Kabaya, ale tato situace hned tak nenastane.
15palcová litá kola mají nazuty terénní pneumatiky o rozměru 215/55, v kabině potom nechybí výkonná klimatizace. Pod kapotou najdeme 93koňovou zážehovou osmnáctistovku ve spojení s manuální převodovkou a pohonem všech kol. Na nastavení techniky, a to včetně podvozku, se podílela divize Lada Sport.
Celkem bude vyrobeno jen dvacet loveckých Lad 4x4, všechny se ale s největší pravděpodobností dostanou pouze mezi užší vedení zbrojovky Rostec.
Zdroj: pickupinfo.ru, auto.mail.ru
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.