Speciálních verzí Lady 4x4 v posledních letech povážlivě přibývá. Ta vůbec poslední je určená pro lovce, v běžném prodeji ji ale nejspíše neuvidíte. Upravený pickup totiž v omezeném počtu vznikne pro speciálního klienta.
Do maskáčového laku oděná Lada 4x4 vznikla na popud ruského zbrojařského koncernu Rostec. Není se tak co divit, že hlavním polem působnosti speciálního pickupu bude lov. Pro tuto kratochvíli je ve čtyřmístném interiéru úložný prostor pro zbraně, na ložné ploše jsou pro změnu dvě „lovecká sedadla.“ Aby bylo střílení z vozu co nejpohodlnější, je před místy k sezení nainstalován výškově nastavitelný oblouk s protiskluzovou úpravou.
V přední části si jistě všimnete ochranného rámu s elektricky ovládaným navijákem. To kdyby náhodou Lada někde zapadla. Vzhledem k základním terénním schopnostem, které jsou u této verze dále vylepšené o elektronickou uzávěrku středového diferenciálu, uzamykatelný zadní diferenciál a modifikované tlumiče Kabaya, ale tato situace hned tak nenastane.
15palcová litá kola mají nazuty terénní pneumatiky o rozměru 215/55, v kabině potom nechybí výkonná klimatizace. Pod kapotou najdeme 93koňovou zážehovou osmnáctistovku ve spojení s manuální převodovkou a pohonem všech kol. Na nastavení techniky, a to včetně podvozku, se podílela divize Lada Sport.
Celkem bude vyrobeno jen dvacet loveckých Lad 4x4, všechny se ale s největší pravděpodobností dostanou pouze mezi užší vedení zbrojovky Rostec.
Zdroj: pickupinfo.ru, auto.mail.ru
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?