Nizozemský Spyker se posledních několik let topil v dluzích a bídě. V srpnu loňského roku jsme Vás informovali o jeho spojení s americkou společností Volta Volaré. Nyní je již Spyker v plné síle a na mezinárodním autosalonu v Ženevě se nás chystá ohromit svou novinkou.
Jak již z názvu vyplývá, Volta Volaré je společností zabývající se vývojem a výrobou elektřinou poháněných letadel. Na základě know-how této společnosti Spyker chystá představit ve švýcarském městě zcela nový, elektřinou poháněný vůz.
Bohužel veškeré bližší informace, týkající se této žhavé novinky, si automobilka pečlivě střeží. Prozatím tedy nikdo netuší nic o podobě vozu, ani o jeho technice. Dnes navíc netušíme ani to, zda se bude jednat o produkční verzi vozu či o „pouhý“ koncept.
Na tyto informace si budeme muset počkat do prvního března letošního roku. V tento den má Spyker veškeré informace prozradit a o dva dny později již odhalí konečnou podobu vozu na ženevském autosalonu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?