Porsche 911 Turbo a Turbo S prošlo facelifem, obě se ukázali v Detroitu

Facelift Porsche 911 Turbo / Turbo S (2016)
Facelift Porsche 911 Turbo / Turbo S (2016), foto: Porsche
ar5 12. ledna 2016 06:25
Sdílej:

Facelift se nevyhýbá ani sportovním autům a tak jím nejnověji prošlo i Porsche 911 Turbo a 911 Turbo S. Výsledné produkty se ukázaly na probíhajícím autosalonu North American International Auto Show v Detroitu.

Protože se jedná jen o facelift, oba modely poznáte prakticky jen podle přepracované přední části s novými nasávacími otvory a novými full-LED světly. Dozadu se taktéž nastěhovaly jiné světlomety, přibyl zde trojdílný nasávací otvor na kapotě motoru a nepatrně se změnil i vzhled zadního nárazníku, kde jsou k vidění hned čtyři koncovky výfuku.

Změny v kabině jsou jen minimální, ale kromě nového volantu zde najdeme i otočným volič jízdních režimů. Ten zahrnuje režimy Normal, Sport, Sport Plus a Individual. S paketem Sport Chrono pak přichází tlačítko Sport Response, po jehož stisknutí se upraví odezva motoru i převodovky. Na 20 sekund navíc dostanete funkci overboost. Ostatní změny zahrnují standardně montovaný prémiový audiosystém Bose a modernizovaný systém Porsche Communication Management.

Slabší verze 911 Turbo má zmodernizovaný biturbo 3,8-litrový šestiválec s výkonem 540 koňských sil. Možná i proto je u něj reálné zrychlení z 0-100 km / h za 3 sekundy a nejvyšší maximální rychlost je 320 km / h. Silnější Porsche 911 Turbo S pak používá výkonnější verzi výše uvedeného motoru a vyvine 580 koňských sil. U něj se dočkáme zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a maximálky 330 km / h.

Porsche 911 Turbo se začne prodávat v Německu už na konci ledna a jeho cena začíná na částce 174.669 eur.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.