Facelift se nevyhýbá ani sportovním autům a tak jím nejnověji prošlo i Porsche 911 Turbo a 911 Turbo S. Výsledné produkty se ukázaly na probíhajícím autosalonu North American International Auto Show v Detroitu.
Protože se jedná jen o facelift, oba modely poznáte prakticky jen podle přepracované přední části s novými nasávacími otvory a novými full-LED světly. Dozadu se taktéž nastěhovaly jiné světlomety, přibyl zde trojdílný nasávací otvor na kapotě motoru a nepatrně se změnil i vzhled zadního nárazníku, kde jsou k vidění hned čtyři koncovky výfuku.
Změny v kabině jsou jen minimální, ale kromě nového volantu zde najdeme i otočným volič jízdních režimů. Ten zahrnuje režimy Normal, Sport, Sport Plus a Individual. S paketem Sport Chrono pak přichází tlačítko Sport Response, po jehož stisknutí se upraví odezva motoru i převodovky. Na 20 sekund navíc dostanete funkci overboost. Ostatní změny zahrnují standardně montovaný prémiový audiosystém Bose a modernizovaný systém Porsche Communication Management.
Slabší verze 911 Turbo má zmodernizovaný biturbo 3,8-litrový šestiválec s výkonem 540 koňských sil. Možná i proto je u něj reálné zrychlení z 0-100 km / h za 3 sekundy a nejvyšší maximální rychlost je 320 km / h. Silnější Porsche 911 Turbo S pak používá výkonnější verzi výše uvedeného motoru a vyvine 580 koňských sil. U něj se dočkáme zrychlení z nuly na stovku za 2,9 sekundy a maximálky 330 km / h.
Porsche 911 Turbo se začne prodávat v Německu už na konci ledna a jeho cena začíná na částce 174.669 eur.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.